Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
Nowa kampania Big Star to ukłon w stronę jeansu i różnorodności. Zobaczcie wyjątkowe zdjęcia, promujące najnowszą – jubileuszową kolekcję polskiej marki.
Najnowsze propozycje światowej sławy projektantów bezpośrednio nawiązują do estetyki lat 90. Lubimy tamte czasy, bo kojarzą nam się z młodością (wielu nawet z dzieciństwem), pierwszymi grami komputerowymi, ale też filmowymi i serialowymi klasykami. Teraz możemy je oglądać bez końca! Lata 90. to również okres świetności Big Star – polskiego brandu, który właśnie obchodzi 40-te urodziny. To absolutnie genialny wynik, biorąc pod uwagę nie tylko rodzime, ale i światowe marki. Sprawdźcie, co z okazji jubileuszu przygotował Big Star dla swoich klientów.
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star – co znajdziemy w kolekcji?
Z okazji 40-lecia istnienia, Big Star postanowił odświeżyć swoje kultowe projekty. W jubileuszowej kolekcji marki znajdziecie klasyczne jeansy i denimowe kurtki, które dzięki specjalnej technice postarzania ubrań, wyglądają jak modowe perełki ze sklepów vintage. Oprócz tego, marka przygotowała dla swoich klientów mięsiste swetry o warkoczowym splocie – idealne na jesień i zimę, street wearowe bluzy z kapturem, uniwersalne t-shirty, a także flanelowe koszule. Warto o nich pamiętać, wybierając się na muzyczny festiwal. Oczywiście, w kolekcji nie mogło zabraknąć stylowych dodatków. Big Star postawił na największe trendy sezonu jesień-zima 2019/2020, a mianowicie paski (pamiętajcie, że teraz przewiązujemy w talii wszystko – sukienki, koszule, a nawet marynarki), trzewiki oraz kowbojki – najmodniejsze buty ostatnich miesięcy.
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star!
Zaglądajcie do naszej galerii – na górze strony. Znajdziecie tam wyjątkowe zdjęcia autorstwa Łukasza Pukowca, które promują najnowsze projekty Big Star. Marka po raz kolejny udowodniła, że stawia na różnorodność. Twarzami kampanii są bowiem modelki i modele w różnym wieku, a także o różnych typach urody. Na zdjęciach zobaczycie m.in. Steve’a Morella – 52-letniego muzyka, który ma za sobą współpracę z marką Balenciaga. Gwarantujemy, że będziecie zachwyceni fotografiami, jak również ubraniami i dodatkami z nowej kolekcji Big Star. My chciałybyśmy mieć w szafie wszystko!
Modne kurtki na jesień: Jeansowe katany, które wpisują się w trendy sezonu jesień-zima 2019/2020 >>>
1 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
2 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
3 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
4 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
5 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
6 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
7 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
8 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
9 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
10 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
11 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!
12 z 12
Trendy jesień 2019: Manifest autentyczności, czyli jubileuszowa kampania Big Star. Chcemy wszystko!