Transparent Shopping Colective: Elementy i Balagan. LOOKBOOK
Zakończyła się szósta edycja targów mody HUSH Warsaw. W tym czasie odbyła się premiera nowej społeczności projektantów - Transparent Shopping Colective. Wśród niej założycielskie marki: Elementy i Balagan.
Marki pokochały już Misia Furtak oraz Ifi Ude, które pochwaliły się swoimi zakupami na Instagramie oraz noszą je podczas występów. Marka Balagan prezentowała na targach HUSH akcesoria i buty ze skóry. Projektanci marki łączą proste i eleganckie wzornictwo z uniwersalnym ponadczasowym stylem izraelskiej ulicy. Torebki, buty, plecaki powstają z wysokogatunkowej naturalnej skóry garbowanej roślinnie.
Elementy i Balagan stawiają sobie za cel transparentność działania - pokazują klientom z czego wynika cena ich produktów i uzasadniają wybór materiałów. Poprzez ujawnienie kosztów produkcji, kolektyw zdążył już zjednać sobie fanów i po premierze na targach rusza niedługo ze sklepem internetowym transparentshopping.com. Przedstawiamy zdjęcia z najnowszej kampanii.
ZOBACZ TEŻ: Sabrina Pilewicz: pierwszy lookbook
ZOBACZ TEŻ: Michael Hekmat x Blessus. Lookbook jesień-zima 2015/2016
ZOBACZ TEŻ: Magda Butrym lookbook jesień-zima 2015/2016
1 z 21
Balagan_kampania_1MALE
2 z 21
Balagan_kampania_3MALE
3 z 21
Balagan_kampania_6MALE
4 z 21
Balagan_kampania_2MALE
5 z 21
Balagan_kampania_4MALE
6 z 21
Balagan_kampania_9MALE
7 z 21
Balagan_kampania_7MALE
8 z 21
Balagan_kampania_8MALE
9 z 21
Balagan_kampania_5MALE
10 z 21
Balagan_kampania_11MALE
11 z 21
Balagan_kampania_12MALE
12 z 21
campaign-no1-ss2015-01 (1)
13 z 21
Balagan_kampania_13MALE
14 z 21
campaign-no1-ss2015-03
15 z 21
campaign-no1-ss2015-02
16 z 21
campaign-no1-ss2015-04 (1)
17 z 21
campaign-no1-ss2015-10
18 z 21
campaign-no1-ss2015-11
19 z 21
campaign-no1-ss2015-05
20 z 21
campaign-no1-ss2015-12
21 z 21
campaign-no1-ss2015-09