Reklama

Instagram nie przestaje być dla nas źródłem inspiracji i miejscem, w którym znajdujemy prawdziwe modowe perełki. Tak było z The Beast, polską marką założoną w 2014 roku, która od jakiegoś czasu w mediach społecznościowych jest prawdziwym hitem – i co tu dużo mówić – mimo 3 lat działalności, dziś dla wielu jest wciąż nowym odkryciem.

Reklama

Projekty Julity Ołdziejewskiej i Rafała Kowalika noszą czołowe polskie blogerki z Maffashion na czele. To właśnie w jej social mediach co rusz możecie zobaczyć posty poświęcone The Beast. Podobnie jest w przypadku Gosi Boy, Kingi Litwińczuk (Style On), Olivii Kijo, Mariony Warda czy Rebel Look, które pokochały już lateksowe bluzki na jedno ramie wykończone efektowną falbaną, połyskujący garnitur w stylu disco, klasyczne koszule ozdobione pasem frędzli czy bordową sukienkę wykonaną z błyszczącej tkaniny. Fankami marki okazały się być także Ada Fijał, Julia Wieniawa i Iga Lis.

The Beast stawia przede wszystkim na minimalistyczne kroje, które miesza z najgorętszymi trendami lub podkreśla efektownymi detalami. W ich projektach sekret tkwi także w materiale i jego fakturze, wybierane są te najwyższej jakości i zdecydowanie mające to „coś”. Dzięki temu „Bestia” wydaje się być stworzona dla kobiet odważnych, lubiących modowe eksperymenty, ale takie, które nie zrujnują niczyjego portfela. Bo to trzeba przyznać – ceny w The Beast, jak na autorski koncept z polska metką, są dosyć przystępne. A co więcej – wszystkie produkty powstają w Polsce i w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Lubimy!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama