Reklama

Quarantine Stories, czyli kampania na wiosnę-lato 2021 polskiej marki Undress Code

„Ta polska marka robi furorę za granicą” – pisałyśmy jakiś czas temu, kiedy w bestsellerowym body marki pokazały się słynne paryżanki: Jeanne Ducourau i Taylor LaShae. Zresztą nie tylko one. Body z transparentnej siateczki i eleganckiego aksamitu (dostępne w kilku kolorach do wyboru) pokochały także rodzime gwiazdy: Lara Gessler czy Julia Wieniawa, która w wyszczuplającym body marki zrobiła sobie zdjęcie na kanapie w swoim mieszkaniu, a następnie udostępniła na Instagramie. Do fanek innych projektów marki należą również: Joanna Koroniewska, Anna Lewandowska, Anna Wendzikowska i... można by wymieniać jeszcze długo.

Reklama

Bo choć body jest już flagowym produktem marki, w jej ofercie znajdziecie także inne przepiękne rzeczy: biustonosze, figi, miękkie topy czy braletki. Dowód? Najnowsza kampania Undress Code na wiosnę-lato 2021 autorstwa Borysa Synaka – bardzo zmysłowa, choć zrealizowana z przymrużeniem oka. „Quarantine Stories”, bo właśnie taki tytuł nosi kampania, w krzywym zwierciadle przedstawia bowiem nadchodzące wakacje, które – podobnie jak ubiegłoroczne – najprawdopodobniej w dużej mierze spędzimy w domu. Jeśli więc opalanie, to na fotelu pod ulubioną lampą, jeśli streching, to na desce do prasowania. Randkowanie? Zapomnijcie, jedyne co pozostało, to wzdychanie do Brada Pitta, którego plakatu sprzed lat nie miałyśmy serca się pozbyć.

Taka wizja najbliższych miesięcy pojawiła się nie bez przyczyny – to wynik rozmów z kobietami, takimi jak wy, o tym, jak radzą sobie w czasie pandemii. Jak się okazuje, chodzenie po domu w samej bieliźnie (i wygodnych skarpetkach) czy podglądanie sąsiadów są teraz na porządku dziennym. A skoro i my jesteśmy podglądane, warto postawić na piękną bieliznę (tym bardziej, że doskonale potrafi poprawić humor) – właśnie taką, jaką oferuje Undress Code. A w najnowszej kolekcji znajdziecie naprawdę piękne modele.

Reklama

W kolekcji na wiosnę-lato 2021 króluje delikatna, transparentna siateczka, z której uszyte są zarówno body, jak i majtki z wysokim stanem czy biustonosze z fiszbinami (o modnym w tym sezonie gorsetowym kroju). Są też luźne body z bufkami uszyte z lekkiego modalu, w których bez problemu można także wyjść z domu (czy to na co dzień czy na większe wyjście, jeśli sytuacja pozwoli). „Odkryte plecy, klasyczny krój i trzy wersje kolorystyczne: ciepły camel, klasyczna czerń lub chłodny piaskowy odcień idealnie dopasują się do każdej sylwetki, podkreślając jej najlepsze atuty” – zapewnia marka. I nie są to tylko puste słowa. By się przekonać, zajrzyjcie do naszej galerii, gdzie zgromadziłyśmy zdjęcia z kampanii „Quarantine Stories”. Gwarantujemy, że na siedzenie w domu spojrzycie bardziej przychylnym okiem.

Reklama
Reklama
Reklama