Reklama

Marka Nife na każdym kroku stara się wspierać kobiety w pewności siebie i podkreślać ją za pomocą wyprofilowanych projektów, dedykowanych sprecyzowanym klientkom – kobietom dla których garderoba powinna przede wszystkim spełniać dwie nadrzędne cechy: być zarówno komfortowa, jak i stylowa. Designerskie ubrania proponowane w zbliżającym się sezonie nie ograniczają ruchów ani nie odzwierciedlają biurowej mody męskiej, jak przyjęte zostało w dawnym nurcie power dressingu. Jego wydanie w XXI wieku to wersja o wiele bardziej zmysłowa, kobieca i zezwala na delikatne szaleństwo - w nowej wersji nie trzyma się już ściśle ustalonych ram.

Reklama

Jesienne propozycje od marki Nife to odzież od kobiet dla kobiet, wpasowująca się w panujący w biurach dress code, jak i wprowadzająca do nich najgorętsze trendy prosto z wybiegów. Wśród oferty znajdziemy zarówno komplety, jak i pojedyncze elementy garderoby, które łączyć można zgodnie z własną wyobraźnią, tworząc outfit prawdziwej girlboss. Najnowsza kampania na sezon FW 19/20 skupia uwagę na dwóch ikonicznych typach stylistyki. Z jednej strony inspiracją marki stały się kobiety z ulic miasta przepełnionego modą i jej historii – Paryża. Garnitury zyskują nowe życia i stają się nieodłączną częścią jesiennej garderoby. Ponadczasowy, wygodny, wyrazisty oraz podkreślający urodę właścicielki – to jedynie niewielka część zalet damskiego garnituru. Oprócz swoich pozytywnych aspektów jest również bardzo wdzięczny w łączeniu go z różnorodnymi koszulami i dodatkami. Z okazji wieczorowego wyjścia po dniu spędzonym w pracy, wystarczy postawić na bardziej ekscentryczne akcenty oraz swobodniejszy fason oraz wzór koszul. Obowiązkowym elementem power dressingu jest również oczywiście długa marynarka sięgająca za linię bioder, pozornie zaburzająca proporcję sylwetki, a w rzeczywistości dodając stylizacji lekkiej nonszalancji.

Wśród oferty na sezon jesienno-zimowy odnajdziemy również klasyczne, ołówkowe spódnice midi oraz szeroki wybór koszul. Sukienki Nife zyskują nową formę – tym razem wybieramy modele wykonane w stylu lat 70. Sięgające za kolano z kwadratowym dekoltem typu karo, to ukłon w stronę ikony stylu – jedynej w swoim rodzaju aktorki, businesswoman i działaczki humanitarnej Elizabeth Taylor. Wszystko zgodnie z celem, który przyświeca marce Nife od początku – aby klientka podczas całego dnia spędzonego aktywnie w pracy, ale również poza biurem czuła się swobodnie i atrakcyjnie. W kampanii wyłania się również druga sylwetka kobiety Nife – nowoczesna minimalistka, kochająca zarówno klasyczne przełamanie czerni za pomocą mocnego akcentu, jak i podkreślająca swoją odwagę w wyrazistych total lookach. Inspiracje latami 80-tymi i 90-tymi odnajdujemy między innymi w płaszczach maxi, stonowanych sukienkach o prostym kroju, a przede wszystkim w prostych marynarkach i zauważalnym wykorzystaniu motywu szkockiej kraty.

Dzianina wykorzystana w projektach zapewnia klientkom niezwykle przyjemne w dotyku, elastyczne, rozciągliwe i trwałe produkty. Oprócz wymienionych zalet, odzież wykonana z dzianin dopasowuje się do ciała, pięknie podkreślając atuty sylwetki właścicielki. Dzięki specyficznej metodzie wykonania materiały dzianinowe przypominają naturalną wełnę - puszystą, miękką i delikatną.

Kolorystyka, na jakiej oparta jest kolekcja, to wprowadzenie ekscentrycznych akcentów do klasycznej palety barw składającej się z czerni, odcieni nude i ecru – uniwersalnych, bezpiecznych i idealnych dla fanek przyjętych dotychczas minimalistycznych form. Oprócz przeplatania ze sobą odcieni możemy zauważyć również mocną pozycję, jaką zajmują kontrasty – zarówno w łączeniu fasonów tak, jak i w łączeniu ze sobą pozornie przeciwnych barw. Wprowadzona do kolekcji silna energia płynąca z intensywnych barw takiej jak: odmiana rudego czy słoneczne żółte elementy, mają na celu dodać stylizacji niewymuszonego pazura, ale i świadczyć o oryginalności i pewności siebie właścicielki. Soczystą kolorystykę uzupełniają delikatniejsze, pastelowe odpowiedniki ulubionych barw – w tym między innymi niezwykle dziewczęcy pastelowy róż, który z pewnością doda każdej stylizacji lekkości i nuty delikatności.

Reklama

Najnowsze projekty Nife to nie tylko najwyższej jakości odzież – to także wiadomość przekazywana klientkom. Projektantka marki, Agnieszka Paul, przez odzieżowe propozycje chce wysłać do społeczeństwa informację dotyczącą ich stylu życia oraz zwrócenie uwagi na zdroworozsądkowe podążanie za trendami. Uczy, jak nadmierny konsumpcjonizm zamienić w zdrowe nabywanie ponadczasowych rzeczy. Najważniejsza jest dokładna selekcja materiałów, trwałość i najwyższej jakości wykonanie, aby produkt, w który zainwestujemy, służył nam przez lata i precyzyjnie odzwierciedlał naszą osobowość i wewnętrzną siłę.

Reklama
Reklama
Reklama