Sportowe emocje, rywalizacja w duchu fair play i panorama Warszawy o zachodzie słońca – takiego wyścigu w stolicy jeszcze nie było
New Balance wspiera wszystkich tych, którzy podejmują sportowe wyzwania. Nie dziwi więc, że marka pewnej marcowej soboty zaprosiła profesjonalistów i amatorów na Rebel Rebel Race. Podczas tego wyścigu zawodnicy walczyli nie tylko ze swoimi przeciwnikami, ale także z nietypowymi warunkami i przede wszystkim – swoimi słabościami. Impreza była kwintesencją tego, co w sporcie najpiękniejsze.
Słynny wielopiętrowy parking hotelu Novotel w Warszawie to miejsce kultowe, które kojarzy większość mieszkańców stolicy. Jednak wydarzenie, jakie gościł w trzecią sobotę marca, było wyjątkowe i na długo zapisze się w jego historii. Rebel Rebel Race przyciągnął wiele ciekawych osobistości, a na linii startu stanęli m.in. biegacze Joanna Jóźwik, Henryk Szost, influencerka Maria Jeleniewska, prezenterka Malwina Wędzikowska, raper Borixon czy członkowie grupy biegowej Swords Athletics.
Jednak nikt z nich nie walczył sam – wyścig miał formę sztafety, w której wzięło udział 15 3-osobowych drużyn. Choć rywalizacja była zacięta, to liczyły się przede wszystkim dobra zabawa, emocje i testowanie swoich własnych granic. Zawodnicy mieli też okazję sprawdzić nowe buty New Balance, FuelCell Rebel v4, w których zastosowano innowacyjne technologie pomagające osiągać jeszcze lepsze wyniki. Ten model został stworzony, aby wspierać komfort biegaczy w każdych warunkach.
Dlatego właśnie trudno o lepsze miejsce na jego przetestowanie niż wielopoziomowy parking – pełny ostrych zakrętów, przewyższeń i zmieniającego się oświetlenia. Organizatorzy Rebel Rebel Race zadbali o to, żaby trasa była nie tylko wymagająca, ale i ekscytująca. Neony, sportowe samochody, głośna muzyka, dymy, nocna panorama Warszawy oraz tłum kibiców na dachu, który był nie tylko strefą zmian, ale także metą wyścigu – wszystko to przywodziło na myśl scenerię najlepszych filmów z motywem wyścigów samochodowych. Miłośnicy obrazów takich jak Szybcy i wściekli, Baby Driver, Gran Turismo czy Le Mans '66 na pewno byli zachwyceni. Warto wspomnieć, że za koncept kreatywny, wizualny oraz samą organizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja kreatywna Turbo Athl.
Na mecie jako pierwsi zameldowali się Joanna Jóźwik, Henryk Szost i Stanisław Śmietana, ale wszystko z siebie dał każdy z 30 uczestników. Zawodnicy bardzo się od siebie różnili – wiekiem, zawodem, doświadczeniem. Łączyło ich jednak jeszcze więcej – pasja do biegania, wytrwałość, nieustanna chęć rozwoju. Wszyscy mogliby być bohaterami kampanii New Balance 'Run Your Way', która niedawno zadebiutowała w mediach. Jej fragmenty mogliśmy oglądać przez cały czas trwania eventu. Marka chce nią przekazać, że każdy krok stawiany na bieżni czy po ulicach miasta jest równie ważny, a każdy biegacz jest częścią tej samej biegowej rodziny. Sport to nie tylko profesjonalna rywalizacja, to przede wszystkim sposób na rozwój osobisty oraz odnalezienie własnej drogi do aktywnego życia.
Obejrzyjcie naszą relację z wydarzenia Rebel Rebel Race. Nie przesadzamy, było naprawdę gorąco!
Materiał promocyjny New Balance.