Reklama

- Lata 70. to czas, w którym kobiety zaczęły ubiorem wyrażać siebie - czerpały inspiracje ze sztuki, bawiły się formą i kolorem. Potrafiły jednocześnie podkreślić swoje piękno, kobiecość, determinację oraz niezależność. Właśnie taka jest kobieta Simple – tłumaczy Pietras.

Reklama

Pojawiające się w najnowszej kolekcji Simple fasony to unowocześniona wersja modnych w latach 70-tych retro krojów. Spódnice i sukienki zostały skrócone, a rozszerzane spodnie z wysokim stanem zmodernizowane i dopasowane do współczesnej sylwetki. Nawiązania do stylu ery dzieci kwiatów pojawiają się również w elektryzujących kolorach oraz drobnych nadrukach, takich jak motyle.

Kolorystyka kolekcji to efekt inspiracji barwami przypraw na orientalnych targowiskach. Fuksje, odcienie pomarańczy i cynamonu przełamane soczystą zielenią czy turkusem nadają kolekcji indywidualny i zaskakujący charakter. - Lata 70. to czas podróży. Czas, w którym Beatlesi w poszukiwaniu inspiracji wybierali się do Indii, a Vogue rezygnował z sesji w studiu na rzecz niesamowitych plenerów w najrozmaitszych zakątkach świata – mówi projektantka marki.

"Mój sukces polega na tym, że jestem jak koktajl. Łączę paryską elegancję z brytyjską nonszalancją”, mawiała Jane Birkin, słynna w latach 70. brytyjska piosenkarka i aktorka, która od lat na stałe mieszka w Paryżu. Kobieta Simple w tym sezonie jest dokładnie taka – kobieca, elegancka, ale jednocześnie pełna seksapilu i nonszalancji.

By sfotografować najnowszą kolekcję zespół Simple udał się do Londynu, rodzinnego miasta Birkin. Twarzą kampanii została Marta Dyks. Modelka, która na koncie ma sesje dla najlepszych tytułów oraz prestiżowych marek takich jak: Jil Sander i Max Mara.

- Marta jest nie tylko zjawiskowo piękna. To przede wszystkim kreatywna kobieta z silną osobowością, która oprócz kariery w modzie rozwija własny biznes - tłumaczy Weronika Pietras. W sesji towarzyszył jej narzeczony – model Borys Starosz. Sesja wykonana niecały miesiąc przed ślubem pary nabrała magicznego kontekstu. - Na planie pojawiły się prawdziwe emocje, fantastyczna energia, którą udało się uchwycić na zdjęciach – tłumaczy Agata Pospieszyńska, autorka zdjęć do kampanii.

Stylizacją sesji zajęła się Ina Lekiewicz, która podobnie jak Pospieszyńska pracuje dla topowych magazynów na świecie takich jak Vogue, L'Officiel i Harper's Bazaar. Makijaż do kampanii stworzyła Marianna Yurkiewicz, fryzury Paweł Solis.

Kolekcja jesień/zima 2015-16 pojawi w salonach regularnych Simple CP oraz na stronie www od początku lipca.

ZOBACZ TEŻ: Armani Privé Haute Couture jesień-zima 2015/2016

ZOBACZ TEŻ: Elie Saab Haute Couture jesień-zima 2015/2016

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Maison Margiela Haute Couture jesień-zima 2015/2016

Reklama
Reklama
Reklama