Siła jest kobietą. Ilustratorka Anna Glik (@warstwy) stworzyła kolaże, w których interpretuje nową kobiecość Polek. To część wyjątkowego projektu pewnej znanej marki!
Czym jest kobiecość? To jedna z tych cech, której definicji nie można ujednolicić. To, jak wyraża i postrzega się kobiecość, zależy od wielu czynników: naszego pochodzenia, historii, kultury i świadomości, a także wzorców, wierzeń, wartości... Czym jest kobiecość dla nowoczesnych Polek?

- Levi’s® w Glamour
Siła jest kobietą
A kobieta jest siłą. I odwagą, i niezależnością. Tak naszą kobiecość zinterpretowała młoda ilustratorka Anna Glik (@warstwy), którą do współpracy przy międzynarodowym projekcie zaprosiła kultowa marka Levi’s®. Słynący z denimowych projektów brand na całym świecie docenia się za bezkompromisowe zaangażowanie w sprawy społecznie ważne, jak inkluzywność, tolerancja i indywidualizm. A temat siły kobiet wciąż stanowi priorytet dla nas wszystkich. I właśnie dlatego Levi’s® zainicjował europejski projekt, prosząc ilustratorów i grafików z różnych państw o stworzenie kolaży interpretujących temat nowej kobiecości osadzony w lokalnym charakterze.
Każda społeczność mierzy się z innymi wyzwaniami, ma własny system wartości, który chce implementować i własne standardy, które niekoniecznie muszą być uniwersalne.
Zobaczcie, co w imieniu Polek skleiła Ania:

Jako bazę do stworzenia swoich kompozycji ilustratorka wykorzystała zdjęcia wizerunkowe z najnowszej kolekcji Levi’s® i uzupełniła je motywami bezpośrednio kojarzącymi się z naszą kulturą. W grafikach doszukacie się więc Syrenki Warszawskiej, która utożsamia siłę i niezależność. Na pracach Ani pojawiły się także wielokolorowe goździki, które symbolizują brawurę, miłość, i tęsknotę, a także podziw i wdzięczność. Fruwające dookoła kolaży motyle utożsamiają natchnienie, piękno, przemianę zewnętrzną i świadomość, oświecenie oraz głębsze wejrzenie w naturę świata. W tle wiejskie polany skąpane w letnim słońcu, blokowiska z wielkiej płyty i kultowe Polonezy, które od 1978 do 2002 roku produkowała Fabryka Samochodów Osobowych w Warszawie. Nie zabrakło również reliktów PRL-u, które pięknie wprowadzają odrobinę nostalgii i patriotyzmu.
Siła jest kobietą, a Ania wraz z Levi’s® wyraziła to najpiękniej, jak to tylko możliwe. Takie właśnie jesteśmy i takie chcemy pozostać!
1 z 2

Siła jest kobietą. Ilustratorka stworzyła Anna Glik (@warstwy) stworzyła kolaże, w których interpretuje nową kobiecość Polek. To część wyjątkowego projektu pewnej znanej marki!
2 z 2

Siła jest kobietą. Ilustratorka stworzyła Anna Glik (@warstwy) stworzyła kolaże, w których interpretuje nową kobiecość Polek. To część wyjątkowego projektu pewnej znanej marki!
Zobacz Także
Czym jest siła wrażliwości? Odpowiada Klaudia Elwart, ambasadorka marki Cetaphil
Współpraca reklamowa
„Uświadomiłam sobie, że mogę wszystko”. Siła kobiet przeciw stereotypom
Współpraca reklamowa