Sara James i Jann jako bohaterowie „Romea i Julii” pozują w obłędnych sneakersach na wiosnę. Chcemy je mieć!
Sara James i Jann jako bohaterowie współczesnej wersji „Romea i Julii” podbili nasze serca. Kampania, w której wzięli udział jest naprawdę cool. Zresztą, zobaczcie sami/same.
W tym artykule:
PUMA oraz jej ambasadorzy – Sara James i Jann wyruszają w nostalgiczną podróż, by zreinterpretować historię Romea i Julii. Na energetycznej, pełnej kolorów Sycylii wcielają się w bohaterów opowieści, w której jedną z ról gra ikoniczny model sneakersów PUMA Palermo.
Sara James i Jann jako bohaterowie „Romea i Julii” w kampanii PUMA Palermo
PUMA od lat wychodzi poza granice sportu odkrywając i wspierając talenty z różnych środowisk. Jej młodzi ambasadorowie, Sara James i Jann są przedstawicielami sceny muzycznej, którzy w zawrotnym tempie stali się ulubieńcami publiczności. Marka wspiera ich zarówno na scenie jak i poza nią, towarzysząc im w drodze do dalszego rozwoju. Ich najnowszym wspólnym projektem jest kampania sneakersów PUMA Palermo, która powstała na Sycylii.
Podczas 60-sekundowego spotu przenosimy się na gwarne ulice Palermo. Jego motywem przewodnim jest codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin. Głównymi bohaterami są wspomniani Romeo i Julia oraz ambasadorzy marki: Jann, który wraz z rodziną Montecchich prowadzi sklep sportowy oraz Sara James, szefowa Barber Shopu rodziny Capulettich. Pomimo wzajemnej awersji dwóch obozów, łączy ich kibicowska pasja do jednego klubu – Palermo F.C. Odgórnie zakazana przyjaźń pomiędzy Romeo i Julią kończy się – odwrotnie niż w szekspirowskim dramacie – pojednaniem, przeobrażając się w miłość młodych, którzy wieńczą spot słodkim pocałunkiem.
Za reżyserię spotów odpowiada Piotr Kujda. Muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, za zdjęcia odpowiada Igor Połaniewicz, a sesję zdjęciową do kampanii wykonał Kamil Kotarba. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja high&.
Model PUMA Palermo
PUMA zagłębia się w bogate dziedzictwo kultury tarasowej, ruchu, który narodził się w latach 80., rewolucjonizując piłkę nożną i modę. Kultura tarasowa stała się synonimem stylu życia, sposobu podróży na mecze, charakterystycznego ubioru i dobrze wyselekcjonowanej sceny muzycznej. Dziś ten trend przeżywa renesans w modzie, a marka odpowiada na niego kolejną odsłoną Palermo. Sylwetka dotychczas prezentowana przez gwiazdy światowego formatu takie jak Dua Lipa, czy Jack Grealish ma ponownie podbić serca Gen Z.
Tym razem zobaczymy Palermo w kombinacjach kolorystycznych łączących pudrowy róż z pomarańczą, w wyrazistych barwach zielonego i niebieskiego oraz klasycznych biało-czarnych zestawieniach.
Zdjęcia pochodzące z sycylijskiej wyprawy Sary James i Janna autorstwa Kamil Kotarby znajdziecie w galerii pod artykułem.
Mostro przejmuje Nowy Jork. Czyli wyjątkowy pokaz marki PUMA na NYFW
Marka PUMA zaprosiła nas do jedynego w swoim rodzaju parku rozrywki, który powstał w związku z pokazem na Fashion Weeku w Nowym Jorku. Sprawdźcie, co działo się podczas wydarzenia i zobaczcie nasze ulubione looki z wybiegu.1 z 8
Kampania PUMA Palermo
2 z 8
Kampania PUMA Palermo
3 z 8
Kampania PUMA Palermo
4 z 8
Kampania PUMA Palermo
5 z 8
Kampania PUMA Palermo
6 z 8
Kampania PUMA Palermo
7 z 8
Kampania PUMA Palermo
8 z 8
Kampania PUMA Palermo