Różnorodność, inkluzywność, ciałopozytywność... „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” – zapewnia Zalando w swojej najnowszej kampanii
Najnowsza kampania Zalando „To wszystko zostaje z nami na dobre”, która powstała na wiosnę 2021, to pochwała różnorodności, samoakceptacji i miłości pod każdą postacią. Bo przecież każdy z nas jest wyjątkowy. Zwyczajny i niezwyczajny zarazem! Niezależnie od płci, koloru skóry czy wyznawanych wartości.
„To wszystko zostaje tu z nami na dobre” – kampania Zalando na wiosnę 2021 to pochwała różnorodności, inkluzywności i samoakceptacji
Wy też wysoko cenicie sobie różnorodność, inkluzywność, samoakceptację, ciałopozytywność i zrównoważony rozwój? „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” – zapewnia Zalando w kampanii, która właśnie wyszła na światło dzienne. Jeśli wyznajecie te same co marka wartości, jesteśmy pewne, że będziecie zachwyceni i zachwycone, tym bardziej, że zdjęcia i wideo, które powstały w jej ramach są pochwałą indywidualizmu. Który najpełniej wyraża się, kiedy jesteśmy z ludźmi – równie niezwykłymi jak my sami.
Bohaterami zdjęć autorstwa berlińskiego fotografa Dana Beleiu, a także krótkiego wideo w reżyserii Terence’a Neale’a i Emilie Badenhorst, jakie powstało w ramach kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” są ludzie, tacy jak my i relacje między nimi – zwyczajne-niezwyczajne duety: pary hetero- i homoseksulane, przyjaciele, matki z córkami. Wśród nich, takie osobowości jak: Luc Bruyere – charyzmatyczny tancerz, aktor i model, który – jako że nie ma jednej ręki – jest żywym dowodem na to, że dotychczasowe kanony urody obowiązujące w branży przestały obowiązywać, bo najbardziej liczy się talent, Yann Horowitz – deskorolkarz i aktywista na rzecz osób LGBTQI+, który otwarcie mówi, że jest gejem i w filmie czule całuje swojego chłopaka. A także Yolisa Mqoco – influencerka z Południowej Afryki, która codziennie na swoim profilu na Instagramie @yoliswa_mqoco (i nie tylko) działa na rzecz ciałopozytywności. Zresztą zobaczcie sami. I koniecznie zwróćcie uwagę na ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Mista Strange, wschodzącą gwiazdę brytyjskiego rapu, która także pojawia się w filmie (zapamiętajcie więc to nazwisko!).
„Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami” – powiedziała Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing w Zalando. I nie są to tylko puste słowa. Marka, która działa na 17 rynkach od lat zatrudnia osoby z całego świata (a konkretnie z jego 130 krajów) – bez względu na wiek, płeć, kolor skóry, orientację seksualną czy przekonania. Bo każdy z nas jest wyjątkowy i wszystkim nam zależy na tym samym – by się rozwijać, kochać, śmiać. Kampania „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” tylko utwierdza nas w tym przekonaniu.
1 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
2 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
3 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
4 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
5 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
6 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
7 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
8 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”
9 z 9
Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”