Reklama

Wielu z was może pamiętać ją jeszcze z czasów sprzed Instagrama - tak, Camille Charrière była jedną z pierwszych blogerek, które dzięki pasji i wytrwałości nie mając do dyspozycji tylu kanałów komunikacji co dziś, uczyniła ze swego nazwiska silną, rozpoznawalną markę. Co więcej to właśnie ona, obok m.in. Pernille Taisbaek, była jedną z twórczyń raczkującej wówczas blogosfery i wylęgarni dzisiejszych influencerek. Wyczucie trendów i umiejętne przepuszczenie ich przez filtr własnej wyobraźni oraz niezawodna intuicja dały jej narzędzia to tego, by stać się w swojej dziedzinie ekspertem. Znakiem rozpoznawczym blogerki jest nonszalancja i zgrabne łączenie francuskich korzeni z brytyjskim sznytem (Camille jest Francuzką z urodzenia i Brytyjką z wyboru i jak nikt inny potrafi miksować charakterystyczne elementy tych dwóch stylów).

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Q&A z Bambi @bambilegit, australijską modelką, influencerką i ambasadorką Mango >>>

Do swego cv, obok doświadczeń zdobytych podczas współpracy z H&M, Chloé czy pracy w Net-a-porter i Matchesfashion, jeszcze zanim zdecydowała się na freelance, Camille Charrière dziś dopisuje nowy rozdział w postaci współpracy z marką Mango. O szczegóły projektu pytamy ją przy okazji festiwalu Primavera Sound, któremu Mango patronuje. Poznajcie bliżej Camille Charrière w roli jednej z #MangoGirls!

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Q&A z Lucy Williams, jedną z naszych ulubionych blogerek i ambasadorką Mango >>>

Reklama
Reklama
Reklama