Reklama

W tym artykule:

  1. Sara James ambasadorką marki PUMA
  2. PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz”: wideo
Reklama

Sara James ambasadorką marki PUMA

Nazwa kampanii PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz jest odpowiedzią Sary James na pytanie o to, jaką radę, którą kiedykolwiek dostała, uważa za najważniejszą w życiu. Jak widać, piosenkarka i kompozytorka wzięła ją sobie mocno do serca - zaczęła występować publicznie, kiedy miała zaledwie 6 lat. Mimo bardzo młodego wieku (przypominamy, że w czerwcu będzie obchodzić dopiero 15-ste urodziny!), już teraz może pochwalić się licznymi sukcesami nie tylko w Polsce, ale również za granicą.

Materiały prasowe

W 2021 roku została zwyciężczynią 4. edycji programu The Voice Kids. W tym samym roku reprezentowała Polskę w 19. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci. W 2022 roku jej występ w Ame­ri­ca­’s Got Ta­lent zaowocował pojawieniem się piosenkarki w finale i sympatią widzów z całego świata (filmiki z występem Sary James biją rekordy popularności na Instagramie czy TikToku ).

Została najmłodszą, najchętniej słuchaną artystką w ramach programu Spotify Equal, którego celem jest promowanie równości w branży muzycznej. Sara James jest także pierwszą Polką, która (podobnie jak zagraniczne gwiazdy, m.in. Harry Styles czy Coldplay) wzięła udział w akcji Spotify Singles. Jej twarz pojawiła się także na billboardach na Times Square w Nowym Jorku.

Materiały prasowe

Sara James od wielu lat ciężko pracuje na swój sukces, konsekwentnie rozwijając swoją pasję. Obecnie nagrywa debiutancką płytę solową. Jak widać, wiek nie stanowi dla niej żadnej przeszkody w odważnym kroczeniu ścieżką, którą najbardziej czuje. Taka postawa idealnie współgra z hasłem kampanii „Nie czekaj aż dorośniesz” marki PUMA. Nie ma co zwlekać - każdy z nas może (i powinien) realizować swoje marzenia tu i teraz. Świat z pewnością byłby wówczas piękniejszy.

Materiały prasowe

PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz”: wideo

Poniżej znajdziesz wideo promujące kampanię PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz”. Obserwujemy w nim Sarę w dwóch równoległych rzeczywistościach - realnej, w której jest przedstawiona jako (doskonale nam znana) utalentowana piosenkarka, a także wirtualnej, gdzie widzimy ją w roli (światowej sławy) astronautki. W oryginalnym wideo promocyjnym artystka znajduje się więc w 2 alternatywnych światach. I w obu spełnia swoje (nie tylko muzyczne) marzenia. Enjoy!

Sara James przedstawiona w realnym i wirtualnym świecie ma na sobie m.in. granatowy set DARE TO czy kultowy dres T7 z najnowszych kolekcji PUMA. Wisienką na torcie są jednak klasyczne buty PUMA Mayze w białym kolorze, z trzema różnymi wariantami detailingu.

PUMA Mayze to buty stworzone dla tych, którzy nie boją się wychodzić poza schematy. Nasza ambasadorka Sara James, jako miłośniczka streetwear’owych trendów, ceni sobie ten model za jego wyrazistość i charakter. Wygoda i styl ale również wysoka podeszwa w modelu Mayze dają możliwość łączenia ich zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi sylwetkami – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA.

Materiały prasowe
Reklama

Klasyczne i ponadczasowe obuwie PUMA Mayze kupisz TUTAJ.

Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama