PUMA we współpracy z paryskim domem mody AMI – zobaczcie jej owoce
Motyw przewodni kolekcji PUMA x AMI? Odkrywanie nowych horyzontów i nieprzemijające pragnienie wolności. W outdoorowej kampanii wzięła udział modelka i aktywistka Quannah Chasinghorse oraz piosenkarz Givēon. Efekty? Zapierają dech w piersiach.
- Puma w Glamour.pl
W tym artykule:
PUMA x AMI: wyjątkowa współpraca
AMI Alexandre Mattiussi jest francuskim brandem, który założono w 2011 roku (to właśnie od inicjałów dyrektora artystycznego i ostatniej litery jego nazwiska wzięła się nazwa marki). Casual, elegancja, nonszalancja – oto esencja projektów, które wychodzą spod jego skrzydeł. Przedstawiamy kolejną odsłonę wspólnej kolekcji marki PUMA i paryskiego domu mody AMI. Autentyczność i swoboda Paryża w duecie z wygodą i dobrym stylem, które reprezentuje marka PUMA – cóż, ta współpraca nie mogła się nie udać. Co takiego zaoferowali nam tym razem?
Wybraliśmy się we wspólną podróż, począwszy od niezbędników garderoby po przytulne ubrania, w które masz ochotę się wtulić. W tym sezonie zdecydowanie postawiliśmy na miękkość, ponadwymiarową objętość oraz na elementy nawiązujące do wędrówek, co w rezultacie tworzy poczucie szyku idące w parze z komfortem i dobrym samopoczuciem – mówi Heiko Desens, globalny dyrektor kreatywny PUMA.
Do udziału w sesji zaproszono nieprzypadkowe osoby – Quannah Chasinghorse oraz Givēon idealnie pasują do klimatu tej kolekcji.
Kolekcja PUMA x AMI: niebanalne projekty
Nie da się zaprzeczyć, że najmocniejszą stroną tych projektów jest ich oryginalny design i nastawienie na wygodę [a to naszym zdaniem zawsze(!) najlepsze połączenie]. Twórcom idealnie udało się zatem oddać, wspomnianą wyżej, potrzebę odkrywania nowych horyzontów oraz pragnienie wolności (które nosi w sobie każdy z nas). W tych ubraniach mamy ochotę podróżować, kupując bilet tylko w jedną stronę...
W kolekcji PUMA x AMI znajdziemy aż 20 różnych sylwetek dla kobiet i mężczyzn. Ich kolorystyka jest niezwykle bogata – uwagę przyciąga paleta jaskrawych pomarańczy, błękitów, zieleni oraz fioletu. Te barwy genialnie korespondują z neutralnymi, takimi jak beże i brązy. Na takie projekty (i współprace) czekaliśmy!
Puchowa kurtka w kolorze gumy balonowej? Doda charakteru każdej stylizacji. Wykonano ją z syntetycznego włókna Primaloft – skutecznie chroni przed wilgocią. A może długi, beżowy płaszcz z logotypem wyhaftowanym na ramieniu? Jesteśmy na tak! W kolekcji nie zabrakło również klasyków AMI. Ponadczasowe koszulki, bluzy z kapturem, polarowe kurtki z pojemnymi kieszeniami, marchewkowe spodnie... Zdecydowanie jest w czym wybierać.
Model obuwia Rider to klasyk, którego nie trzeba nikomu przedstawiać. Wśród akcesoriów znalazł się też puchaty plecak, torba na ramię, kapelusze, czarno-białe czapki czy szalik w stylu AMI. Bo dopracowana stylizacja to stylizacja, którą wykonano z dbałością o detale.
Nowa kolekcja PUMA x AMI jest dostępna wyłącznie w sklepach AMI i amiparis.com od 8 grudnia, a globalnie sprzedaż rozpoczęła się 10 grudnia na stronie PUMA.com, w sklepach PUMA oraz u wybranych sprzedawców.