Tom Hiddleston w najnowszej kampanii Gucci
Bez wątpienia ten rok należy do dyrektora kreatywnego marki Gucci. Alessandro Michelle jak za dotknięciem magicznej różdżki wszystkiego, czego się dotknie, zamienia w złoto.
Kampania zapachu "Gucci Guilty", w której pojawił się przyjaciel artysty Jared Leto była niekwestionowanym sukcesem dyrektora kreatywnego włoskiego domu modu. Alessandro Michelle postanowił zmienić postrzeganie marki, która od zawsze kojarzyła się z konserwatywną elegancją i od najnowszego sezonu Gucci zamazuje granice między światem damskim i męskim.
Kolejny odważny krok ze strony dyrektora kreatywnego była kampania "Gucci Cruise", w którym pojawiła się legenda brytyjskiego kina Vanessa Redgrave. 80. aktorka pozuje w towarzystwie młodych modelek i modeli prezentujące ponadczasowe ubrania z najnowszej kolekcji.
Od kiedy Michele objął stanowisko dyrektora kreatywnego marki, swoimi decyzjami pokazuje, że zna się na rzeczy. Nikogo więc nie powinno dziwić, że w najnowszej kampanii promującej garnitury z kolekcji "Gucci Cruise" pojawia się Tom Hiddleston. Słupki popularności aktora skoczyły ostatnio mocno w górę ze względu na związek, a potem głośne rozstanie z Taylor Swift. Michele wprowadza nutę ekstrawagancji do klasycznych garniturów, decydując się wyraziste grafiki i fakturę - w końcu fundamentem marki jest krawiectwo na wysokim poziomie.
1 z 3
Gucci Cruise 2017
2 z 3
Gucci Cruise 2017
3 z 3
Gucci Cruise 2017