Pre-Loved Archive. Marka H&M świętuje 20-lecie
W ciągu ostatnich dwóch dekad radykalnie zmieniło się podejście do branży fashion. Dawniej znane marki zarezerwowane były wyłącznie dla elit. Dziś wchodzą do modowego mainstreamu, łącząc styl i bardziej zrównoważony rozwój.
W 2004 r. H&M zaczął tworzyć kolekcje we współpracy z gościnnymi projektantami. Ta niezwykła inicjatywa zrewolucjonizowała branżę fashion, udostępniając prace największych, światowych kreatorów. W ten sposób udowodniono, że design może funkcjonować w tej samej przestrzeni, co produkty z niższej półki cenowej.
Naszym celem było przedstawienie świata mody konsumentom na całym świecie, jednocześnie pokazując nasz związek z silnym, przemyślanym i oryginalnym wzornictwem. Łączy się to z podstawowym etosem H&M: jakość i kreatywność powinny być dostępne dla każdego – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.
Slow fashion: trend na całe życie
Z okazji 20-lecia H&M powraca do swoich najbardziej legendarnych co-kolekcji, wprowadzając ponownie do sprzedaży limitowane projekty z każdej kampanii. Poprzez celebrowanie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości mody, marka proponuje klientom Pre-Loved Archive, podkreślając że używane ubrania i akcesoria nadają się do ponownego wykorzystania czy wystylizowania.
Za sprawą inicjatywy H&M Pre-Loved wielbiciele mody zyskają drugą szansę na dostęp do kultowych ubrań oraz dodatków. Przedmioty zostały pozyskane w ramach partnerstwa z internetowym rynkiem Pre-Loved Sellpy, a także globalnymi sprzedawcami vintage. Nadanie drugiego życia używanej odzieży jest częścią zaangażowania H&M w dążenie do gospodarki o obiegu zamkniętym. Klienci zyskują innowacyjne projekty tworzone zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Dzięki pracy z używanymi ubraniami możemy przywrócić te kolekcje fanom mody, dając im szansę na ponowne pokochanie tych kolekcji, jednocześnie przedstawiając kultowe momenty mody od H&M i najlepszych światowych talentów projektowych nowemu pokoleniu – dodaje Jörgen Andersson, Creative Director H&M.
H&M wprowadza serię dropów
Ekskluzywna kolekcja Pre-Loved to ubrania od gościnnych projektantów H&M. Produkty zostaną wprowadzone na rynek poprzez serię dropów w siedmiu sklepach na całym świecie oraz online. Każda aktywacja sklepu będzie wyjątkowym doświadczeniem, które nada kolekcji nowego wymiaru. Już niebawem będzie można kupić stylową odzież w jeszcze korzystniejszej cenie.
Poniżej zamieszczamy pełną listę terminów udostępnionych przez H&M. Dla wielu z nas najważniejszą datą będzie ta ostatnia – wtedy rusza sprzedaż internetowa!
1 drop: Francja – Paryż, Lafayette, czwartek, 24 października
2 drop: Wielka Brytania – Londyn, Regent Street, piątek, 25 października
3 drop: Włochy – Mediolan, Duomo, sobota, 26 października
4 drop: Stany Zjednoczone – Nowy Jork, Soho, niedziela, 27 października
5 drop: Hiszpania – Barcelona, Paseo de Gracia, poniedziałek, 28 października
6 drop: Szwecja – Sztokholm, Götgatan i Drottninggatan, wtorek, 29 października
7 drop: Niemcy – Berlin, Mitte, środa, 30 października
9 drop: Online – HM.com, czwartek, 31 października
Materiał promocyjny marki H&M