Reklama

Wiosna coraz bliżej, wiele z nas myśli już o tegorocznych wakacjach, a co za tym idzie – planujemy zakupy – w końcu wypada odświeżyć swoją garderobę. Nie tylko światowej sławy projektanci, ale i sieciówki zaczynają już prezentować swoje najnowsze kolekcje, najczęściej za pomocą pięknych edytoriali, nad którymi pracowały najlepsze modelki, modele, ale i wybitni fotografowie.

Reklama

Podobnie jest w przypadku Mango, czyli jednej z naszych ulubionych sieciówek. Zdjęcia do najnowszej kampanii stworzył sam Mario Sorrenti, a przed jego obiektywem stanęli Anna Ewers, Amber Valetta oraz Noah Mills – do tego piękne projekty Mango – to musiało wróżyć sukces. Fotograf skupił się na intymnych portretach, co pozwoliło pokazać różnorodność charakterów i pokreślić wartość jednostki.

ZOBACZ TAKŻE: Marki, które poznałyśmy dzięki Instagramowi >>>

Wiosenne ubrania i dodatki z damskiej kolekcji to przede wszystkim mieszanka natury z nowoczesnością. Sukienki, spódnice i topy wykonane ze zwiewnych, nieco przeźroczystych i lekkich materiałów skontrastowane zostały z odważnymi formami i krojami oversize. Coś, co przyciąga uwagę, to na pewno tłoczone tkanin, tekstury oraz wszechobecne motywy liści. Swoisty powrót do korzeni zapewniają nam także zaskakująco neutralne barwy. W tym sezonie, hiszpańska sieciówka postawiła przede wszystkim na kolor ziemi, nude, czerń i biel, ale mimo to, zdecydowanie nie jest nudno.

Warto pochylić się także nad męską częścią tej kolekcji. Panowie z pewnością polubią dominujące na produktach surowe kolory. Docenią także fakt, że ubrania wykonane są przede wszystkim z organicznej bawełny i lnu. Elementy wyróżniające te projekty od innych, to zdecydowanie niepowtarzalne, asymetryczne kroje, które dodają ubraniom (oraz mężczyznom je noszącym) nonszalancji, którą my – kobiety, tak bardzo lubimy.

ZOBACZ TAKŻE: Nie rób tego! Te rzeczy sprawiają, że wyglądasz tanio >>>

Reklama

Powrót do korzeni w wydaniu Mango nie może być jednak tak prosty i oczywisty. Kampania ta zachęca bowiem do zabawy nowoczesnymi technologiami oraz do interakcji między marką, a jej fanami. Powstał także specjalny tag #MangoGirls, dzięki któremu użytkownicy z całego świata mogą dzielić się własnymi stylizacjami i pokazać szerszemu gronu odbiorców.

Reklama
Reklama
Reklama