Reklama

Na platformie Net-a-Porter dostępne są projekty największych domów mody takich jak: Gucci, Balmain, Miu Miu czy Burberry. Od listopada 2017 roku będzie można kupić tam również produkty polskiej marki Le Petit Trou z regularnych kolekcji. Polki pokochały miękką bieliznę, której charakterystycznym znakiem rozpoznawczym jest mała dziurka. Teraz czas na kobiety z całego świata! Założycielką Le Petit Trou jest Zuza Kuczyńska, której serdecznie gratulujemy! To trzecia Polka, której się to udało. Na Net-a-Porter są dostępne produkty Magdy Butrym oraz Polki mieszkającej w Stanach Zjednoczonej, Marii Dobrzańskiej Reevs, właścicielki marki Marysia Swim.

Reklama

Polska marka Le Petit Trou dostępna na Zalando! >>>

Reklama

Premiera na Net-a-Porter zbiegła się z publikacją najnowszej kolekcji oraz promującej ją kampanii (a właściwie dwóch, zrealizowanych przez Sonię Szostak i Staszka Bonieckiego). Zdjęcia oddają ducha marki, jest zmysłowo, bardzo dziewczęco i… na luzie. W kolekcji na jesień-zimę 2017/2018 nie zabrakło charakterystycznych dla marki transparentnych tkanin, koronek oraz delikatnych, geometrycznych wzorów. Oprócz kilku kompletów bielizny w najnowszej linii są dostępne body w różnych wersjach i koszula nocna na grubych ramiączkach (chociaż czujemy, że będziemy ją nosić latem jak sukienkę). Zobaczcie w galerii kampanię Le Petit Trou na sezon jesień-zima 2018!

Reklama
Reklama
Reklama