Reklama

W tym artykule:

  1. Marka Stradivarius wspiera młode talenty w kampanii #DenimOnDenim
  2. Polska aktorka została gwiazdą kampanii Stradivarius
Reklama

Stradivarius to jedna z najpopularniejszych marek odzieżowych na świecie, która oferuje zgodne z trendami ubrania i akcesoria dla (przede wszystkim) młodych klientek oraz klientów, a do tego produkty do domu. Sieciówka z grupy Inditex znana jest jednak nie tylko ze swoich projektów, ale również ze współprac z gwiazdami, a także influencerkami i influencerami z całego świata. W Polsce była reprezentowana m.in. przez Maffashion oraz Julię Wieniawę. W marcu 2023 dołączyła do nich Aleksandra Skraba, którą możecie kojarzyć z serialu „Sexify” (przypomnijmy, że oba sezony są dostępne na platformie streamingowej Netflix). Młoda aktorka została twarzą kampanii #DenimOnDenim. Poznajcie szczegóły i zobaczcie cool zdjęcia.

Marka Stradivarius wspiera młode talenty w kampanii #DenimOnDenim

Marka Stradivarius podzieliła się z klientami i klientkami nową kolekcją denimowych ubrań. Znajdziemy w niej m.in. spódnice o długości midi oraz maxi, koszulę, czyli absolutną klasykę, a także spodnie z szerokimi nogawkami. Całości towarzyszy wyjątkowa kampania. Jak dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu prasowego, Stradivarius chce wspierać młode talenty. Właśnie dlatego sieciówka zaprasza do współpracy Carlosa Peguera i Maríę de los Ángeles Maturanę, którzy stoją za jednym z najpopularniejszych podcastów w Hiszpanii, Nilusi Nissankę, czyli pochodzącą z Francji piosenkarkę i aktorkę, a także wspomnianą na początku Aleksandrę Skrabę.

21 ubrań i dodatków na wiosnę 2023. Wszystkie mogą być noszone na okrągło także w kolejnych sezonach

21 ubrań i dodatków na wiosnę 2023 to lista, która może ułatwić zakupy na ten sezon. Uniwersalne, ponadczasowe i piękne elementy garderoby wniosą powiew świeżości do stylizacji na dobre zadomowią się w szafach.

Polska aktorka została gwiazdą kampanii Stradivarius

Aleksandra Skraba ma na swoim koncie udział w kilku produkcjach. Występowała m.in. w „Wielkiej wodzie” i „Orzeł. Ostatni patrol”. Jednak największą popularność, a do tego sympatię widzek oraz widzów przyniosła jej rola Natalii w hitowym serialu „Sexify” od Netfliksa. Kampania dla marki Stradivarius to kolejny sukces na jej koncie, a także – jak możemy się domyślać – ciekawe doświadczenie. W ramach współpracy z hiszpańskim gigantem odzieżowym polska aktorka wzięła udział w sesji zdjęciowej, jak również opowiedziała o swojej ikonie stylu i modowych inspiracjach:

Ikona stylu… Chyba nie posiadam ikony stylu. To się zmienia. Potrafi mnie ktoś zainspirować na ulicy, albo ktoś, kogo dopiero co poznałam, ale nie mam takiej jednej osoby – powiedziała Aleksandra Skraba.

Reklama

Sesja zdjęciowa z młodymi talentami, w tym z Aleksandrą Skrabą, została osadzona w estetyce typowej dla przełomu lat 90. i 2000. Jesteśmy przekonane, że zdjęcia, które możecie zobaczyć m.in. w naszej galerii (na dole strony) przypadną do gustu przedstawicielkom i przedstawicielom generacji Z.

Reklama
Reklama
Reklama