Reklama

Na moment przed pokazem nie wiadomo, czego się spodziewać. Choć chciałoby się zobaczyć coś nowego, świeżego, każdy liczy jednak na to, pozna te nowości przez pryzmat dobrze znanego, charakterystycznego stylu projektanta. To duże wyzwanie, ale wczorajszego wieczoru duetowi Paprocki & Brzozowski świetnie się to udało.

Reklama

Dolce&Gabbana odwołuje pokaz! Powód jest szokujący

Mariusz Brzozowski i Marcin Paprocki w surowej industrialnej przestrzeni Elektrowni Powiśle (na marginesie całkiem nowej przestrzeni pokazowej na mapie Warszawy) pokazali swoją pierwszą ślubną kolekcję! I była to prawdziwa uczta dla oka: to, co dobrze znamy z ich klasycznych linii, osiągnęło swoją kulminację. Były koronki, hafty, tiule, perły, czyli wszystko to, co twórcy lubią najbardziej.

I była nie tylko biel - ślubna kolekcja okazała się być niezwykle zróżnicowana, bo obok tej klasycznej, kredowej, pojawiły się też różne odcienie różu, beż, trochę złota, a nawet czerń - pod postacią garnituru. Także jeśli chodzi o formę było w czym wybierać: zobaczyliśmy kreacje tuż przy ciele - podkreślające sylwetkę, luźno ją okalające i klasyczne, wciąż cieszące się szalonym powodzeniem wśród panien młodych „bezy”.

Kropką na i całości okazały się być nakrycia głowy - dawno nie widzieliśmy tak udanej ślubnej propozycji! Już samo sięgniecie po coś innego, niż wianek albo welon było strzałem w dziesiątkę. W miejsce tych wspomnianych projektanci zaproponowali ozdoby - kwiaty w wersji XXL, wyszywane cekinami nakrycia głowy, czy dekorowany drobnymi kwiatkami, wiązany pod szyją czepek.

Na uwagę zasługuje także oprawa pokazu. Zazwyczaj show rozgrywa się w rytm dynamicznych dźwięków. Tym razem modelki szły po wybiegu w towarzystwie odśpiewanych przez Wyrzyński Chór Męski pieśni podkreślających dostojny i wzruszający charakter kolekcji. Całość wypadła zachwycająco! A co o swoim pokazie mówią sami projektanci?

Po wielu latach daliśmy się namówić naszym Klientkom, aby wreszcie stworzyć pełną kolekcję ślubną, którą zaprezentowaliśmy na wybiegu. To dla nas nie lada wydarzenie, po 18 latach wspólnej pracy pod marką Paprocki&Brzozowski – pierwszy raz nasi goście mieli okazję zobaczyć nasz pomysł na ten wyjątkowych dzień dla kobiet.” – powiedział Marcin Paprocki.

Reklama

Chciałybyście mieć suknię ślubną jak Meghan Markle? Możecie! Za niecałe 200 zł

Reklama
Reklama
Reklama