Podcast „20 minut mody”: Czy marka może zniknąć z social mediów i czy kończy się era influencerów? Posłuchajcie!
Czy w dzisiejszych czasach marka może pozwolić sobie na nieobecność w social mediach i czy jesteśmy świadkami schyłku ery influencerów? Te pytania postanowiliśmy zadać Monice Kapłan, ekspertce ds. marketingu, która odpowiada za strategię nie tylko Reserved, ale i innych topowych polskich marek. Do posłuchania nowego odcinku podcastu „20 minut mody” zaprasza Magdalena Zawadzka.
Podcast Glamour „20 minut mody”: Czy marka odzieżowa może funkcjonować bez social mediów i czy kończy się era influencerów? Magdalena Zawadzka rozmawia z Moniką Kapłan
Po tym jak dom mody Bottega Veneta zniknął z Instagrama, Twittera i wykasował wszystkie swoje posty z Facebooka, zastanawiamy się, czy każda marka może pozwolić sobie na to, by zniknąć z social mediów. I czy prawdziwe są plotki, że kończy się era influencerów?
W najnowszym odcinku podcastu Glamour „20 minut mody” nasza redaktorka Magdalena Zawadzka rozmawia z Moniką Kapłan, wieloletnią dyrektor marketingu grupy LPP, która nie tylko odpowiada za strategię marketingową Reserved, ale i innych topowych polskich marek, a od kilku miesięcy prowadzi własną – This Is Commitment, stworzoną z myślą o dziewczynach które, ćwiczą jogę (i nie tylko).
Kim są nanoinfluencerzy – kiedy się przydają i czy przyszłość należy do nich? Czy lepiej postawić na warsztat czy może w dzisiejszych czasach ważniejsze jest efekciarstwo? Czy będziemy jeszcze potrzebować tak „epickich” kampanii jak te, które dla marki Reserved Monika zrealizowała z Cindy Crawford, Jeanne Damas czy Kendall Jenner? I jak na strategie marketingowe marek wpłynęła pandemia? Posłuchajcie.