Reklama

Połączenie tradycji i nowoczesności, prostoty i nieszablonowości w zjawiskowej kampanii marki Rosa na sezon jesień-zima 2023/2024.

Reklama

Kampania i kolekcja biżuterii Rosa jesień-zima 2023/2024

Biżuteria to dla mnie rodzaj amuletu, nośnik wspomnień, pamiątka przekazywana z pokolenia na pokolenie, jedna z najbardziej osobistych rzeczy, jakie można sobie wyobrazić – podkreśla twórczyni marki, autorka wszystkich kolekcji, Agnieszka Rosa. Tym razem Agnieszka odnalazła inspirację na Fuerteventurze. Położona na Oceanie Atlantyckim hiszpańska wyspa to bogactwo gatunków roślin, które nigdzie indziej nie występują – tylko tam zachwycają swoją oryginalnością i pięknem. To również tam powstała najnowsza kampania marki na jesień i zimę 2023/2024.

W najnowszej kolekcji marki na sezon jesienno-zimowy znajdziemy nawiązania do małych przyjemności – zaplatania wianków, beztroskich chwil na plaży. Motywy florystyczne i serca kryją w sobie wyjątkowe znaczenie – zatrzymują i przywołują najpiękniejsze wspomnienia.

W kolekcji Rosa jesień-zima 2023/2024 gwiazdami są brylanty. Agnieszka Rosa umieściła je w elementach Margaret, kształtem przypominających delikatne margaretki. Na szczególną uwagę zasługuje pierścionek Margaret, który na myśl przywołuje słoneczne lato.

Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk

Złożone z delikatnych blaszek, inspirowane stylem vintage złote kolczyki Eonium zachwycają lekkością. Naszyjnik Eonium, który przypomina kwietny wianek, ujmuje nas swoją wyrazistością zamkniętą w delikatnej formie.

Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk

Efektowny naszyjnik Glorioza to natomiast nawiązanie do wyrzucanych na brzeg glonów morskich. Powstał z połączenia elementów o trzech różnych wielkościach – każdy z nich został poskręcany w różne strony, dzięki czemu ma nietypowy, przyciągający spojrzenia kształt i przepięknie odbija światło.

Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk

I serca, które przepięknie łączą się z poprzednimi kolekcjami Rosy. W najnowszej przyjmują subtelny, nieoczywisty kształt, nawiązujący do otoczaków – kamieni, które możemy znaleźć spacerując po plaży. Serca zdobiące kolczyki, sygnety i naszyjnik Hoya są jak wspomnienie letniego romansu.

Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk

Za zachwycające kadry, które powstały na Fuerteventurze odpowiadają Tatiana Pancewicz i Karol Wysmyk. Stylizacje przygotowała Kasia Mioduska.

Reklama

Photography and video: Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk
Model: Ruth Camara Sight Management
Stylist: Kasia Mioduska
Hair & Make-up: Poppy Ramos
Production: Karol Kotarski
Casting: Ernest Rudzki
Postproduction: Magdalena Baran/ Mesh Studio

Podwodny świat w nowej kolekcji polskiej marki Rosa to definicja nadmorskiego klimatu zamknięta w złotej biżuterii

Opowieść o czystym pięknie, siłach i dzikości natury zamknięta w subtelnej biżuterii – nowa kolekcja polskiej marki Rosa to zejście do podwodnego świata w najpiękniejszy sposób. Od teraz wakacyjny, nadmorski klimat można mieć zawsze ze sobą.
Nowa kolekcja Rosa
Fot. Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk
Reklama
Reklama
Reklama