Ola Rudnicka w kampanii Solar jesień-zima 2015/2016
Realizowana w Szkocji kampania Solar jest efektem współpracy przedstawicieli polskiej branży kreatywnej. Ola Rudnicka i górzysty krajobraz wyspy Skye sfotografował Adam Pluciński, a jesienno-zimowe stylizacje przygotowała Zuzanna Kuczyńska.
Zestawienie wizji artystycznych polskich twórców ze stylem marki pozwoliło na stworzenie niepowtarzalnego klimatu zdjęć. Subtelna uroda Oli Rudnickiej doskonale podkreśliła surowy charakter fotografii, pozostawiając na pierwszym planie ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji Solar. Zdjęcia do kampanii przygotował Adam Pluciński. Twórca ceni fotografię komercyjną o artystycznych walorach i artystyczną o komercyjnej jakości, co znalazło odzwierciedlenie w najnowszej kampanii Solar.
Twarzą kampanii została Ola Rudnicka, której nazwisko widnieje w rankingu The Hot List prestiżowego portalu Models.com. Swoją karierę rozpoczęła na pokazach Prady, następnie pojawiała się u Dolce & Gabbana, Miu Miu, Lanvin. Ostatnio prezentowała kolekcje haute couture Schiaparelli, Chanel i Louis Vuitton, dla którego na przymiarki wyjeżdżała prosto z sesji zdjęciowej dla Solar. Pracowała z takimi sławami, jak: Patrick Demarchelie, Tim Walker, Steven Meisel, Craig McDean czy Paolo Roversi, a rezultaty tego można było podziwiać .in. w kilku edycjach Vogue’a, i-D, Self Service, Interview oraz Numero.
Zaprezentowane stylizacje idealnie wpisały się w górzysty krajobraz szkockiej wyspy Skye i oszczędną architekturę. Kolekcja Solar F/W 2015/16 to unikalne połączenie oryginalnych form z maksymalną funkcjonalnością. Solar w tym sezonie stawia na warstwowość – dzianinowe sukienki zestawiamy z obszernymi kardiganami i szalami, a bezrękawniki narzucamy na ciepłe płaszcze.
Wśród kolorów dominują stonowane beże i szarości przełamane połyskiem srebra i złota. Charakterystyczne dla marki printy i faktury podkreślają modernistyczny styl kolekcji. Podczas sesji w Szkocji powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Digital Amigos, kolektyw braci Andrzeja Rudzia i Chrisa Rudzia, zwycięzcy tegorocznej edycji Nikon Photo Contest.
Produkcją kampanii zajęła się agencja kreatywna Futu. Dzięki spójnej wizji i sprawnej współpracy twórcy wypracowali wyrazistą, ale nastrojową sesję. – W tym sezonie stawiamy na polską kreatywność. Wybraliśmy zespół, z którym wspólnie stworzyliśmy kampanię na światowym poziomie. Jej efekty będzie można zobaczyć wkrótce w najnowszym wydaniu Magazynu Solar – zapowiada Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
ZOBACZ TEŻ: Ola Rudnicka w nowej kampanii Solar WIDEO
ZOBACZ TEŻ: Mariusz Brzeziński lookbook jesień-zima 2015/2016
ZOBACZ TEŻ: Nowy lookbook Ready-to-Wear Simple jesień-zima 2015/2016
1 z 18
Solar FW2015 (3)
Solar FW 2015
2 z 18
Solar FW2015 (5)
Solar FW 2015
3 z 18
Solar FW2015 (6)
Solar FW 2015
4 z 18
Solar FW2015 (4)
Solar FW 2015
5 z 18
Solar FW2015 (7)
Solar FW 2015
6 z 18
Solar FW2015 (9)
Solar FW 2015
7 z 18
Solar FW 2015
Solar FW 2015
8 z 18
Solar FW 2015
Solar FW 2015
9 z 18
Solar FW2015 (13)
Solar FW 2015
10 z 18
Solar FW2015 (12)
Solar FW 2015
11 z 18
Solar FW2015 (10)
Solar FW 2015
12 z 18
Solar FW2015 (8)
Solar FW 2015
13 z 18
Solar FW2015 (17)
Solar FW 2015
14 z 18
Solar FW2015 (16)
Solar FW 2015
15 z 18
Solar FW2015 (11)
Solar FW 2015
16 z 18
Solar FW2015 (14)
Solar FW 2015
17 z 18
Solar FW2015 (19)
Solar FW 2015
18 z 18
Solar FW2015 (18)
Solar FW 2015