Reklama

Wszystko zaczęło się w 1937 roku – wtedy właśnie powstała marka Ray-Ban. Od początku celem jej twórców było chronienie wzroku przed promieniami UV – na początku przede wszystkim amerykańskich pilotów, którzy narażali oczy na kontakt z mocnym światłem słonecznym. Tak powstały pierwsze okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban – kultowy model Aviator (ang. Lotnik).

Reklama

Droga do gwiazd

Szybko jednak okazało się, że okulary marki są nieodzownym, pożądanym akcesorium. Doceniano ich użyteczność, lecz także design i jakość. W ciągu kilku lat okulary Ray-Ban urosły do rangi ukochanego dodatku gwiazd muzyki i kina – takich jak Marilyn Monroe, James Dean czy Audrey Hepburn. Noszone były przez sławy prywatnie, ale i na czerwonym dywanie, na scenie czy planie filmowym. Zwłaszcza modele „występujące” w kasowych filmach szybko stały się kultowe i praktycznie nie wychodzą z mody, niezależnie od zmieniających się trendów. Wystarczy choćby wspomnieć takie filmowe produkcje jak „Blues Brothers” (model Wayfarer), „Top Gun” (Aviator na nosie Toma Cruise’a) czy „Wściekłe Psy” (model Clubmaster).

Okulary na co dzień – nieodzowny element w garderobie

W ślad za gwiazdami podążyliśmy i my – zwykli śmiertelnicy. I tak w naszych garderobach znalazły się okulary przeciwsłoneczne, ale i korekcyjne, nawet jeśli nie mamy wady (nosimy wtedy tzw. zerówki). Okazuje się, że okulary świetnie uzupełniają nasze stylizacje. Podkreślają profesjonalizm czy nasz charakter. Bez wątpienia też są rozwiązaniem dla osób, które nie chcą się malować, ale jednak potrzebują czegoś wyrazistego na twarzy – okulary idealnie się w takim wypadku sprawdzają. Klasyczne, w stylu retro, nowoczesne – wybierzmy te, które najbardziej pasują do naszego charakteru i stylu rzeczy, które mamy w szafie. Odmienią nawet najprostszy strój!

Everglasses – styl i funkcjonalność

Okulary, także właśnie zerówki, to jednak nie tylko modny dodatek. Zwłaszcza jeśli wyposażone są w odpowiednie, profesjonalne soczewki. Wtedy każdego dnia chronią nasz wzrok, zapewniając nam lepszy komfort widzenia. A przecież w obecnych czasach, kiedy wciąż wpatrujemy się w ekrany, nasze oczy wymagają szczególnej troski. Dlatego właśnie marka Ray-Ban wypuściła nową linię Everglasses – gotowe okulary dla osób bez wady wzroku z trzema rodzajami oryginalnych soczewek: bezbarwnymi, fotochromowymi Evolve oraz z filtrem Blue Light do pracy przy komputerze.

Soczewki bezbarwne dostępne są w kultowym modelu Justin czy Boyfriend. W topowych modelach Aviator, Wayfarer i Square znajdziemy z kolei soczewki fotochromowe Evolve, które zmieniają kolor z bezbarwnych na szare, dostosowując się do oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, a dzięki filtrowi UV400 zapewniają niemalże całkowitą ochronę przed słońcem. Najszerszy wybór stanowi oferta okularów z soczewkami z filtrem Blue Light, który neutralizuje nadmiar światła niebieskiego – emitowanego przez monitory czy smartfony. Dzięki temu okulary chronią nasze oczy i poprawiają nasz komfort widzenia. Są więc jak najbardziej nie tylko stylowym, ale przede wszystkim funkcjonalnym dodatkiem na co dzień.

Reklama

Okulary Ray-Ban Everglasses dostępne są już w Polsce w najlepszych salonach optycznych.

Reklama
Reklama
Reklama