Reklama

Pogoda za oknem bardziej przypomina listopad niż maj. Ciężko w obecnych warunkach poczuć klimat zbliżających się wakacji, ale kampania Wishbone na pewno pomoże Wam w tym arcytrudnym zadaniu. Kobiece i bardzo subtelne zdjęcie eksponują biżuterię polskiej marki z najnowszej kolekcji na wiosnę-lato 2019. W głównej roli występują perły, które przeżywają w tym sezonie renesans. Ale w premierowej linii nie zabrakło elementów, które przywodzą na myśl piaszczyste plaże i krystalicznie czyste morze. Naszyjniki w kształcie muszli o różnych formach sprawiają, że marzymy o wakacjach. Oczywiście w biżuterii Wishbone.

Reklama

Trendy 2019: Modne ubrania i dodatki, które będziemy nosić podczas festiwali >>>

Reklama

Nowa kampania Wishbone wiosna-lato 2019

Tak jak wspomniałyśmy, tematem przewodnim wiosenno-letniej kolekcji Wishbone są perły. Choker z perłami, bransoletka, a także minimalistyczny pierścionek i długi naszyjnik z nieregularną perłą to elementy, bez których nie wyobrażamy sobie lata. Nowością w tym sezonie jest linia premium, która oferuje biżuterię pozłoconą dodatkową powłoką 24-karatowego złota. W kolekcji Wishbone nie zabrakło również basic'owych elementów, które stanowią idealne uzupełnienie codziennych stylizacji. Kolczyki koła o różnych rozmiarach i teksturach (naszym faworytem są te o nieregularnej, falowanej fakturze) naszyjniki z wisiorkiem w kształcie muszelki oraz dobrze znanych klientom marki księżyców, ale w nowej odsłonie. Totalną nowością w ofercie marki Wishbone są scrunchies dostępne w pastelowych kolorach oraz biały, wiązany top, idealny na plażę do szortów i na co dzień do spodni z wysokim stanem. Produkty są wykonane z wysokiej jakości lnu. Zobaczcie w galerii piękną i bardzo subtelną kampanię Wishbone.

Reklama
Reklama
Reklama