Reklama

Jeśli także macie słabość do torebek Zofii Chylak, nie będziecie mogli oprzeć się nowościom! Największą niespodzianką piątej w dorobku projektantki kolekcji jest nowy gatunek skóry – błyszczący krokodyl. Dodatkowy smaczek to kolor. Obok klasycznej czerni będącej znakiem rozpoznawczym brandu, w tej odsłonie pojawia się też elektryzujący ciemny brąz.

Reklama

Jeśli chodzi o formę, Zofia Chylak poszerzyła swoją ofertę o nowe rozwiązania – np. prostokątny shopper wyposażony w liczne kieszonki i klasyczną torebkę w mniejszej wersji, do noszenia w pasie.

W czym tkwi siła tych projektów? Marka Chylak zadebiutowała na rynku przed trzema laty. Prostym, ale wysmakowanym designem i funkcjonalnością szturmem zdobyła serca Polek. Każda kolejna kolekcja wyprzedaje się na pniu, a kolejki po jej projekty nie dziwią już żadnej miłośniczki wyrobów ze skóry sygnowanych nazwiskiem projektantki.

Chylak to nie tylko świetne torby, ale też fantastyczne kampanie. Projektantka ich realizację powierza najlepszym i nie inaczej było i tym razem – za obiektywem stanęła Gosia Turczyńska, a efektem tej współpracy jest seria pięknych czarno-białych rockowych portretów z torebkami z nowej kolekcji w rolach głównych.

Reklama

Macie już swoje faworyty z najnowszej kolekcji marki Chylak?

Reklama
Reklama
Reklama