Reklama

Założona ponad 50 lat temu marka Starbucks, z charakterystycznym logo syreny na czele, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów współczesnej popkultury. Kilkadziesiąt (!) tysięcy kawiarni na całym świecie, miliony fanów i kilkanaście kultowych pozycji, bez których codzienności nie wyobrażają sobie przedstawiciele millenialsów i pokolenia Z... Jednak Starbucks to nie tylko kawa. Marka stała się już bowiem częścią wielkomiejskiego stylu życia, dlatego wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Gości i serwuje im szeroki asortyment akcesoriów.

Reklama
Starbucks X Herschel / fot. materiały prasowe

Najnowsza, innowacyjna kolekcja powstała we współpracy z kanadyjską marką Herschel. To klasyczne torby, plecaki i nerki – wszystkie w barwach marki i sygnowane jej logo. Wyglądają świetnie i na pewno podbiją serca fanów popularnej kawiarni, ale co równie ważne, są przyjazne środowisku. Zostały wykonane z tkaniny z recyklingu, która łączy pochodzący z odzysku poużytkowego PET oraz kawowe fusy. Akcesoria będą idealnym uzupełnieniem miejskich stylizacji i świetnie się sprawdzą podczas codziennych aktywności. Ich charakterystyczny design, zainspirowany owocami kawowca, nawiązuje do miłości do kawy, ludzi i planety.

Z dumą wprowadzamy na nasz rynek tę wyjątkową kolekcję, powstałą we współpracy z kultową już marką Herschel. W Starbucks nieustannie poszukujemy możliwości angażowania się w działania spójne z ideą zrównoważonego rozwoju. Pragniemy inspirować naszych Gości i zachęcać ich do wspólnego podejmowania wyborów przyjaznych planecie. Wierzymy, że nowa limitowana kolekcja akcesoriów zainteresuje osoby, którym bliska jest nie tylko nasza marka, ale także dobro środowiska – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.

Starbucks X Herschel / fot. materiały prasowe
Reklama

Produkty dostępne są w kawiarniach na terenie całej Polski (do wyczerpania zapasów). Kolekcja jest kolejnym elementem działań firmy z obszaru less waste. Starbucks zachęca także do korzystania z kubków wielokrotnego użytku oraz do wtórnego wykorzystania kawowych fusów, które można bezpłatnie odebrać w kawiarniach sieci, a następnie przygotować z nich np. nawóz do roślin.

Reklama
Reklama
Reklama