Reklama

Chociaż piękno nie wpisuje się w sztywne ramy, media społecznościowe i branża mody wciąż próbują nam je narzucić. Na szczęście są marki, zarówno zagraniczne, jak i polskie, które walczą z tymi stereotypami i zachęcają kobiety do akceptacji i pokochania swojego ciała. Muuv. od początku konsekwentnie w swoich kampaniach promuje naturalność, nie używając Photoshopa. Nie inaczej jest tym razem. Polska marka zaprezentowała właśnie najnowszą sesję wizerunkową Into the wild bez retuszu, zrealizowaną na tle surowego krajobrazu w Tyrolu. Bohaterką jest wyjątkowa modelka Swantje Wordemann, której znakiem rozpoznawczym są piegi. Jej charakterystyczna, nieszablonowa uroda i nietuzinkowa osobowość sprawiają, że przełamuje schematy i nie boi się nowych wyzwań. W klasycznych ubraniach z jesienno-zimowej kolekcji Muuv. wygląda jednocześnie nonszalancko i dziewczęco.

Reklama

Marka w stylu GLAMOUR: MUUV. >>>

Nowa kampania Muuv. bez retuszu Into the wild na jesień-zimę 2019/2020

Kolekcja Muuv. Into the wild na sezon jesień-zima 2019/2020 składa się z basic’owych i klasycznych elementów garderoby. Po raz pierwszy w historii marki w linii pojawił się płaszcz, dostępny w klasycznych kolorach: czerni, szarości i beżu. Ma oversize’owy, męski krój i bardzo dobry skład - wełnę plus poliamid. Wygląda dobrze zarówno w połączeniu z luźnymi swetrami (tych również nie zabrakło w kolekcji) oraz z bardziej eleganckimi elementami, np. sukienkami. Jeśli o tym mowa, projektantki - Kaja Lizut i Malina Kurkowska - zaproponowały proste, ale zmysłowe modele sukienek. Obydwie bawełniane, jedna z nich ma głębokie wycięcie na plecach, druga na nodze. Są dostępne w kolorze czarnym. Ale kolekcja Muuv. to również dresy, z których słynie polski brand. Oversize’owe bluzy i spodnie dresowe, wykonane z miękkiej szmerglowanej bawełny, sprawdzą się w długie, chłodne wieczory i w podróży. Zobaczcie w galerii powyżej piękną kampanię Muuv. bez retuszu!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama