Reklama

Bardzo lubimy kampanie marki HOUSE. Są oryginalne, zabawne, nawiązują do wielu popkulturowych motywów i proponują nieszablonowe stylizacje. Dlatego z przyjemnością jako pierwsi pokazujemy wam najnowszą sesję wizerunkową brandu na sezon jesień-zima 2019/2020. Jej autorem jest jeden z najzdolniejszych rodzimych fotografów, Bartek Wieczorek, który odpowiada nie tylko za fotografie, ale również promocyjne wideo. Z kolei stylizacje przygotował Janek Kryszczak, a scenografia to dzieło Ani Witko.

Reklama

Zobacz także: Harry Potter x House: marka z okazji nowego roku szkolnego stworzyła kolekcję inspirowaną słynnym czarodziejem. T-shirt z logo Hogwartu, a może bejsbolówka Gryffindor?

Reklama

Motywem przewodnim najnowszej kampanii HOUSE są zakupy online. Wielu z nas zdecydowanie częściej decyduje się na nie zimą, bo nie chce nam się wychodzić z domów. Wolimy zrobić „CLICK”, by płaszcz, denimowa kurtka, skórzana ramoneska, boho sukienka lub retro sweter trafił prosto do naszych drzwi. O tym opowiada zabawny spot marki, którego bohaterem jest niezwykle stylowy Mr House. Wraz z komunikacją nowej kampanii HOUSE przygotował również dwie niespodzianki, które możemy zdradzić wam już teraz. Pierwsza, to tydzień darmowej dostawy w sklepie housebrand.com trwający od 5 do 11 września. Druga - kod promocyjny. Ale uwaga, by zdobyć 20% zniżki na zakupy, musicie uważnie obejrzeć film promujący nowa kolekcję HOUSE. Znajdziecie go poniżej!

Reklama
Reklama
Reklama