Nowa kampania HalfPrice przełamuje zakupowe stereotypy: oto światowe marki w wyjątkowych cenach
Kampania HalfPrice na nadchodzący sezon jesień-zima 2023 otwiera drzwi do fascynującego świata zakupów, który pozwala cieszyć się światowymi markami... przy jednocześnie wyjątkowych cenach.
- ccc
Tej jesieni w centrum uwagi znajduje się doświadczenie zakupowe, które nie tylko przyciąga, ale także inspiruje do odkrywania unikalnych ubrań i akcesoriów. Główna bohaterka idealnie oddaje ducha kampanii HalfPrice. Jej charyzma i naturalność podkreślają autentyczność i radość, jakie towarzyszą poszukiwaniom markowych skarbów.
W sklepach znajdzie się też coś dla dzieci. Tysiące ubrań i akcesoriów do szkoły, do domu, do zabawy, do nauki. Czapki dla sportowców, plecaki dla przyszłych naukowców, rolki dla zabawy i wygodne dresy do odpoczynku.
Pozostali bohaterowie odkrywają wszystkie swoje oblicza, czym udowadniają, że z HalfPrice ubierać się można na każdą okazję, niezależnie od pory roku! W kampanii nie zapomniano również o miłośnikach zwierząt. W HalfPrice, można znaleźć tysiące akcesoriów dla praktycznie każdego zwierzaka.
Zdjęcia i krótkie treści video wizualnie oddają moc emocji, jakie towarzyszą odwiedzinom w sklepach HalfPrice. Mocna, czerwona - typowa dla HalfPrice paleta kolorów, dynamiczne ujęcia oraz ekspresyjne wyrazy twarzy przyciągają widzów i zachęcają do odkrywania nowych perełek.
Kampania ta otwiera drzwi do emocjonującego świata zakupów, w którym wyjątkowe ceny idą w parze z wysoką jakością i niepowtarzalnym stylem. Sklepy HalfPrice stają się idealnym miejscem dla osób pragnących się wyróżnić i czerpać radość z odkrywania codziennych nowości.
Ważne jest także podkreślenie zalet cenowych sklepów typu off-price. Kampania zachęca do przełamywania stereotypów i udowadnia, że markowe ubrania i akcesoria są dostępne dla każdego. HalfPrice to miejsce, gdzie każdy może znaleźć coś wyjątkowego, bez konieczności rezygnowania z jakości a przede wszystkim indywidualnego stylu.
Odwiedź najbliższy sklep HalfPrice lub kupuj online na halfprice.eu.
Fotografia: Magda Wunsche i Aga Samsel
Asystent Foto: Wojtek Buczek
Reżyseria: Marta Mach
Operator: Mikołaj Syguda
Scenografia: Anna Szczęsna
Rekwizyty: Jan Hernik
Kostiumy : Aga Dulna
Fryzjerzy: Daria Siejak, Tomek Górecki
Makijażystki: Marta Jędrys, Aneta Kostrzewa
Liquid Video: Michał Piotrowski
Muzyka: Kacper Budziszewski
Foto Bez twarzy: Łukasz Kuś
Movement Director: Łukasz Przytarski
Modele: Julia Kamińska, Meggy, Tadeusz oraz Leah M, Leon, Franek, Maria
Produkcja: Visual Crafters
Dyrektor Marketingu HalfPrice: Michał Kniaź
Zespół marketingu HalfPrice: Izabela Kania, Aleksandra Radoń, Karolina Wojciechowska