Nowa kampania znanej marki to wyraz miłości do historii, wspólnoty i każdego z nas
Converse to marka, z którą każdy ma swoją własną historię. Kampania “Love, Chuck” poświęcona kultowemu modelowi, od którego wszystko się zaczęło, łączy globalny rozmach z lokalnymi historiami i doświadczeniami, aby opowiedzieć historię miłosną Chucka na całym świecie. W kampanię zaangażowani będą ambasadorzy marki, m.in. ogromnie popularni w Polsce Charli XCX i Tyler, the Creator. “Love, Chuck” będzie mieć także swoją polską, wyjątkową odsłonę.

Chuck Taylor All Star, płócienne buty powstałe na początku XX wieku, przekształciły się w ikonę kultury, wplatając się w tkankę różnorodnych środowisk i subkultur, zdobywając ważne miejsce w sercach swoich fanów i fanek. Od ruchów muzycznych, poprzez ekspresję artystyczną, po sukcesy w skateparkach – Chuck był częścią tego wszystkiego. Dla pokoleń sportowców, artystów, muzyków i buntowników Chuck Taylor to coś więcej niż tylko but – to symbol nonkonformizmu i zaufany towarzysz na krętych drogach szukania własnej tożsamości.
Od koszykarzy po surferów, od hip-hopowców po indie rockerów, od rynków w Marakeszu po ulice Warszawy czy Seulu – każda społeczność, ty i ja nasyciliśmy Chucka Taylora swoim własnym, odrębnym duchem, przekształcając go w potężny symbol tożsamości i przynależności. Ta emocjonalna więź nawiązana z Chuckiem jest zakorzeniona w zdolności Converse do przekraczania stereotypów i przemawiania do czegoś głębszego – poczucia wspólnoty wartości i doświadczeń.

Dla wielu Chuck Taylor jest nostalgiczną furtką do wspomnień młodzieńczego buntu, etosu niczym nieposkromionej twórczości i dreszczu emocji związanych z odnalezieniem własnego głosu. Skromny design i egalitarna dostępność zachęcają użytkowników do rzutowania na płótno własnych historii, wartości i estetyki. W rezultacie Chuck Taylor stał się intymnym powiernikiem, namacalnym łącznikiem z momentami, które nas definiują – pierwszym gitarowym riffem, pierwszym protestem, pierwszym pocałunkiem. Wyblakłe kolory i schodzone podeszwy są świadectwem przebytych kilometrów, stoczonych bitew i gonionych marzeń.
Kiedy ktoś sznuruje parę Chucków, nie tylko zakłada buty – sięga do zbiorowej pamięci, rezerwuaru emocji i poczucia przynależności, które przekracza granice, gatunki i pokolenia. Przypomina nam, że niezależnie od tego, jak odmienne mogą wydawać się nasze ścieżki, wszystkich nas łączy wspólna nić – nić, która splata historie, zmagania i triumfy tych, którzy nosili Chucka Taylora przed nami i tych, którzy będą go nosić, gdy już nas nie będzie.

Kampania “Love, Chuck”, która właśnie wystartowała, będzie mieć także swoją lokalną, polską odsłonę. Zaangażowana w nią będzie wspaniała społeczność kreatywnych i bezkompromisowych All Stars na czele z Zalią, ze wsparciem twórców cyfrowych, których ścieżki nieraz przeplatały się z Chuckiem - lookashem i Włodim4444. Wyjątkową w niej rolę odegrają także ambasador marki, Janusz Walczuk i członek teamu skate Cons Michał Juraś.
Ważnym elementem kampanii są listy miłosne rozsyłane przez Chucka do swoich fanów i fanek na całym świecie - Polska nie pozostaje tu w tyle i już szykuje swoje love letters do przyjaciół i przyjaciółek marki. Czy otrzyma odpowiedź na swoje listy?
Materiał promocyjny marki Converse
Zobacz Także
„Twój czas na… zbrodnię”. Nowa kampania brandowa Storytel
Współpraca reklamowa
Wszystko dla wszystkich! Nowa kampania HalfPrice inspiruje
Współpraca reklamowa
Marka Levi’s® startuje z nową kampanią, filmem tanecznym i globalnym castingiem!
Współpraca reklamowa