Reklama

W tym artykule:

  1. Ten years ago... O historii Drivemebikini opowiada jej założycielka, Zosia Krasuska-Kopyt
  2. Anniversary – rocznicowa kolekcja marki Drivemebikini
Reklama

Stroje kąpielowe, ikoniczne bluzy, czy koszulki z napisem: Sole. Mare. Vacanze. nosiły m.in. Ania Lewandowska, Anja Rubik, Anna Jagodzińska i Tina Kunakey. Drivemebikini, polska marka założona w 2014 roku przez cenioną makeup artist, ma już 10 lat! O tym, jak doszło do jej powstania, gdzie i w jakich okolicznościach powstała pierwsza kampania i co znalazło się w wyjątkowej, urodzinowej kolekcji opowiada nam założycielka marki, a zarazem jej umysł i serce, Zosia Krasuska-Kopyt.

Ten years ago... O historii Drivemebikini opowiada jej założycielka, Zosia Krasuska-Kopyt

Wszystko zaczęło się od nieszablonowych strojów kąpielowych, które podbiły serca dziewczyn ze świata show-biznesu i hasła: Sole. Mare. Vacanze., które stało się znakiem rozpoznawczym marki. Chociaż... nie, zupełnie nie! Drivemebikini „zaczęło się” na Teneryfie:

Prawda jest taka, że zawsze chciałam robić zdjęcia ze strojami kąpielowymi (głównie po to, żeby podróżować do ciepłych krajów), a w Polsce niewiele się w tym temacie działo. Pomyślałam więc, że trzeba zrobić swój »swimwear brand«...

Podczas wakacji na Teneryfie naszkicowałam kilka kostiumów – tak po prostu z głowy, na plaży, kredkami mojego syna :) – opowiada nam Zosia Krasuska-Kopyt.

Kiedy już powstały szkice, postanowiłam odszyć prototypy. Znalazłam konstruktorkę i uszyłyśmy wzory. Najciekawsze zdarzyło się jednak później... – dodaje.

Przełomowym momentem okazała się współpraca Zosi z Anią Lewandowskiej:

Pracowałam wtedy z Anią Lewandowską (malowałam ją przez wiele lat) i Ani tak spodobały się moje kostiumy, że zaczęła je nosić na sesjach do gazet, wakacjach... Nie miałam jeszcze wtedy konceptu na całą markę, ale fanki Ani chciały koniecznie te kostiumy kupić, więc na szybko zrobiłam pierwszą stronę www, logo i kampanię – wspomina Zosia.

Pierwsza kampania Drivemebikini powstała pod koniec września 2014 roku nad Wisłą w Warszawie. Było zimno i szaro, ale fotograf Robert Ceranowicz i modelka Maria Konieczna dokonali cudu. Zdjęcia wyszły magiczne!

W pierwszej seryjnej produkcji pomogli mi znajomi z firmy streetwear Prosto, w której później pracowałam, także cała marka powstała z potrzeby chwili w miesiąc :) Drivemebikini to praca zespołowa moich przyjaciół i znajomych – podkreśla Zosia i dodaje: Do naszej pierwszej „nadwiślańskiej” kampanii wracam z nostalgią. Nadal bardzo lubię te zdjęcia i moje pierwsze projekty.

Robert Ceranowicz
Robert Ceranowicz
Robert Ceranowicz
Robert Ceranowicz

Od początku ważne było dla mnie, żeby to była firma odpowiedzialna społecznie i ekologiczna. Dziś mogę się pochwalić, że byliśmy pierwszą polską marką, szyjącą swimwear tylko z Econylu, czyli z recyklingu. T-shirty i bluzy w dużej części szyjemy z tkanin organicznych, stoków lub z recyklingu właśnie.

Jeśli kiedyś weźmiemy ślub, to najchętniej w bluzie „Sole. Mare. Amore”. Kolekcja ślubna Drivemebikini zachwyca

Polska marka Drivemebikini stworzyła swoją pierwszą kolekcję ślubną. Jest inna niż wszystkie. Towarzyszy jej równie oryginalna i zachwycająca kampania, której twarzą została Marianna Zydek. Zobaczcie zdjęcia premierowo na Glamour.pl.
„Amore”: kolekcja ślubna Drivemebikini
fot. Dorota Szulc

Anniversary – rocznicowa kolekcja marki Drivemebikini

W specjalnej, urodzinowej kolekcji Anniversary wracamy do naszych bestsellerów z ostatnich 10 lat – mówi nam Zosia, a pokazujemy wam efekty współpracy Drivemebikini z fotografem Łukaszem Kusiem i modelką Adrianną Zajdler.

Reklama

Zdjęcia do Anniversary powstały w malowniczej Apulii, w tym także w Alberobello, jednym z najpiękniejszych włoskich miasteczek. Efekty sesji znajdziecie w galerii pod artykułem, a my zachęcamy was do polowania na perełki marki. Kod rabatowy BDAY daje wam 40% zniżki na cały asortyment.

Reklama
Reklama
Reklama