Reklama

Lubimy kampanie MUUV., bo zawsze opowiadają jakąś historię. Najnowsza jest stworzona dla dziewczyn, które żyją pełnią życia i na najwyższych obrotach, ale jednocześnie nie boją się zwolnić tempa, podróżować i odkrywać to, co nieznane. Kampania polskiej marki., autorstwa utalentowanej Soni Szóstak, po raz kolejny nas zachwyca. Przede wszystkim dlatego, że w dobie wszechobecnego, sztucznego upiększania nieskończoną ilością filtrów, projektantki marki zdecydowały się na zaprezentowanie kolekcji bez retuszu. Zrealizowana w słonecznym Tel Avivie, idealnie oddaje letni kolekcji LUST FOR THE SUN. Wycięte stroje kąpielowe, świetnej jakości materiały, wysokie stany oraz wygodne sukienki to powody, dla których nosimy ubrania MUUV. W premierowej kolekcji również ich nie zabraknie. Oprócz 7 modeli kostiumów, które nadają się do noszenia także poza plażą, znalazły się w niej sukienki i t-shirty. Wszystkie rzeczy są dostępne w klasycznej czerni, opalizującym miodowym kolorze i głębokiej zieleni.

Reklama

Zmysłowa, inspirowana latami 90. kampania Le Petit Trou >>>

Reklama

Gdybyśmy miały wskazać faworytów z nowej kolekcji MUUV., byłoby ich kilka. Po pierwsze, figi z wyższym stanem, mocno wycięte na udach, eksponujące i wydłużające nogi. Kolejną, ulubioną rzeczą jest biustonosz a'la opaska, wiązany na dużą kokardę. I wreszcie zabudowana, klasyczna sukienka midi, która świetnie sprawdzi się zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście. Zobaczcie poniżej całą kampanię LUST FOR THE SUN polskiej marki!

Reklama
Reklama
Reklama