Kampania kostiumów kąpielowych z modelkami bez retuszu
Coraz więcej marek stawia na naturalność w kampaniach reklamowych. Do tego grona dołączyła marka Target. Zdjęcia reklamujące najnowsze kostiumy kąpielowe nie zostały poprawione w Photoshopie - zobaczcie efekty.
W najnowszej kampanii marki Target naszą uwagę zwraca coś więcej, niż tylko piękne stroje kąpielowe. Modelki, które pojawiły się na zdjęciach promujących wiosenno-letnią kolekcję nie zostały potraktowane Photoshopem. Jest to pierwsza taka kampania w historii marki, dzięki czemu Target dołącza do coraz liczniejszej grupy firm walczących o naturalność w świecie mody.
Ruch "body positive" zyskał na popularności kilka sezonów temu, lecz dopiero teraz przestał spotykać się z ogromną falą negatywnych komentarzy ze strony internautów. Jest to bezpieczny ruch ze strony marki, która kilka lat temu musiała walczyć z oskarżeniami o nadmierną ingerencję w wygląd modelek. W najnowszej kampanii oprócz kobiet różniących się od siebie kształtami, pojawiają się również modelki z ciemniejszą karnacją. Dziewczyny nie wstydzą się swoich niedoskonałości (rozstępów) i z uśmiechem na twarzy zachęcają kobiety do większej pewności siebie.
W kampanii marki Target pojawiła się Denise Bidot (właścicielka marki NoWrongWayMovement), Kamie Crawford (blogerka, prezenterka telewizyjna), Lizzie Armanto (skatebordziska) i Megan Batoon (tancerka, Youtuberka). Dziewczyny są odzwierciedleniem tego jak w dzisiejszych czasach powinien wyglądać świat mody - otwarty na różnorodne typy kobiet.
Jak wam się podoba naturalna kampania marki Target?
1 z 4
Naturalna kampania kostiumów kąpielowych marki Target
2 z 4
Naturalna kampania kostiumów kąpielowych marki Target
3 z 4
Naturalna kampania kostiumów kąpielowych marki Target
4 z 4
Naturalna kampania kostiumów kąpielowych marki Target