Burberry w niezwykły sposób opowiedziało historię marki
Czy kogoś to jeszcze dziwi, że żyjemy w czasach, kiedy reklama domu mody wywołuje większe ciarki, niż nie jeden zwiastun filmowy?
W związku ze zbliżającą się 160. rocznicą brytyjskiego domu mody "Burberry", szef i dyrektor kreatywny marki Christopher Bailey, postanowił to uczcić nagrywając nietuzinkową reklamę. "The Tale of Thomas Burberry" to krótka, prawie 4 minutowa opowieść, podczas której reżyser Asif Kapadia (w tym roku otrzymał Oscara za film dokumentalny o Amy Winehouse) zabiera nas w podróż przez życie założyciela marki i jego największe osiągnięcia.
W rolę Thomasa Burberry wciela się znakomity, młody aktor Domhnall Gleeson (możecie go kojarzyć z filmu "Ex Machina"). Historia zaczyna się od jednego z największych dokonań projektanta, czyli zaprojektowania przeciwdeszczowego płaszcza wojskowego, w charakterystycznym dla marki piaskowym kolorze.
Jak to w przypadku projektów filmowych bywa, nie mogło zabraknąć wątku miłosnego. Postać pierwszej, wielkiej miłości projektanta zagrała cudowna Sienna Miller, która wygląda zjawiskowo w kreacjach Burberry. Długa, czarna peleryna z kapturem dopełniona szalem w kratę skradła nasze serce.
My odczuwamy ogromny niedosyt. To nie powinna być reklama, lecz pełnometrażowy film, który zgarnąłby wiele filmowych nagród - w tym na pewno jedną za kostiumy!
1 z 3
The Tale of Thomas Burberry
2 z 3
The Tale of Thomas Burberry
3 z 3
The Tale of Thomas Burberry