Najnowsza kampania She Moves Us marki PUMA to historia o sile kobiecej intuicji
Marka PUMA po raz kolejny celebruje kobiecość. Wideo z udziałem lokalnych ambasadorek nawiązuje do czegoś, co nosi w sobie każda z nas... Chodzi o nienamacalne, niewytłumaczalne zjawisko, jakim jest kobieca intuicja. W rolach głównych: Siostry ADiHD, Joanna Jędrzejczyk, Kasia Zillmann, Sara James oraz Ofelia.
- PUMA w Glamour.pl
W tym artykule:
Kampania marki PUMA She Moves Us: wideo
I choć trudno ją konkretnie zdefiniować, każda kobieta wie, czym dokładnie jest... Motyw przewodni najnowszej kampanii marki PUMA? Kobieca intuicja i jej moc. Główny cel tego wielosezonowego projektu to wsparcie dziewcząt i kobiet na całym świecie.
W ramach inicjatywy She Moves Us powstało minutowe wideo, w którym udział wzięły lokalne ambasadorki. Tym, co łączy bohaterki spotu, jest metaforyczna nić. Zobacz ten (prawdziwie magiczny) film.
Przyznaj, ile razy spotkałaś na swojej drodze kobietę, którą rozumiałaś bez słów (albo odwrotnie)? Jak często żałowałaś, że podczas podejmowania decyzji nie posłuchałaś swojego wewnętrznego głosu? Takie doświadczenia to kwestia niczego innego, jak... przejawu kobiecej intuicji.
PUMA już od kilku sezonów celebruje kobiecość za sprawą inicjatywy She Moves Us. Jej globalne ambasadorki to m.in. Dua Lipa czy topmodelka, Winnie Harlow. Projekt ma zachęcić przedstawicielki płci żeńskiej do połączenia sił w kwestii walki o prawa kobiet i otworzyć je na dzielenie się swoimi historiami.
To kolejny już raz, kiedy mamy przyjemność rozwijać platformę She Moves Us we współpracy z osobami, które są autorytetami dla wielu kobiet w całej Polsce – zarówno w sporcie, jak i świecie artystycznym. Jak co sezon, cieszymy się, że możemy docierać z ważnym przekazem i inspirować kobiety do sięgania po swoje i słuchania swojego wewnętrznego JA. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.
Na tym jednak nie koniec. Marka nawiązała także współprace z wieloma partnerami i organizacjami. Celem takiego działania jest przełamanie barier, które hamują młode dziewczyny przed spełnianiem swoich zawodowych marzeń. Przykład? Organizacja Women Win, która (poprzez sport) wspiera dziewczęta i kobiety z całego świata.
Rozmowa z lokalnymi ambasadorkami kampanii She Moves Us
A co o kobiecej intuicji mówią lokalne ambasadorki kampanii She Moves Us?
Wciąż się uczę korzystać z tego potężnego narzędzia – bo tak postrzegam kobiecą intuicję. Widzę, o ile lepsze są decyzje, które podejmuję, bo „je czuję”, bo jestem z nimi w harmonii, nawet kiedy są pozornie trudne. Czuję tę intuicję właśnie w tych chwilach, kiedy stoję przed ciężkim wyborem, a mimo to czuję spokój związany z tym, jak zamierzam postąpić. Wciąż odkrywam tę magiczną moc – bo jest w niej coś magicznego, takie trzecie oko, które widzi więcej. Czasem jeszcze zdarza mi się nie uwierzyć intuicji w 100%, słucham głosu rozsądku albo otoczenia, które oczywiście nie zawsze są złe, ale jednak zawsze później myślę: trzeba było postąpić tak, jak „czułam" – przyznaje Ofelia.
A jak dużą rolę odgrywa kobieca intuicja w życiu Sary James?
Ogromną! Towarzyszy mi na każdym kroku tak naprawdę, czasami nawet sama nie zdaję sobie sprawy, że się nią kieruję. To pokazuje jej siłę.
Z kolei Joanna Jędrzejczyk mówi:
Bardzo dużą! Przez wiele lat uczyłam się tej ukrytej broni, którą ma każda z nas. Tak naprawdę ciężko było jej zaufać, a powinnyśmy to robić, bo intuicja to niewidzialna siła kobiet – jest zarówno bronią, jak i tarczą. Pozwala mi się rozwijać, pozwala mi iść pewnym krokiem, gdy jestem na szpilkach, gdy podejmuję biznesowe decyzje, ale także te trudne, życiowe.
A co mówią na ten temat Siostry ADiHD?
Kobieca intuicja w naszym życiu odgrywa bardzo znaczącą rolę. Często to właśnie tylko ona kieruje naszymi wyborami życiowymi czy biznesowymi.
W jakich sytuacjach dziewczyny najsilniej odczuwają moc kobiecej intuicji?
W zasadzie to... zawsze. Tak jak wspominałam, intuicja jest także naszą tarczą, dlatego kiedy czuję się niepewna, kiedy jestem w trudnej sytuacji, gdy mam trudną decyzję do podjęcia, to czuję, że intuicja jest jak mój anioł, którego staram się słuchać. To zaglądanie w głąb siebie, słuchanie swoich myśli i swojego serca. Intuicja jest naszym sprzymierzeńcem, dlatego powinniśmy uczyć się słuchania i korzystania z niej jak najczęściej – przyznaje Joanna Jędrzejczyk
A jak to wygląda w przypadku Sary James?
Moja intuicja powala mi mocno wierzyć w to, że droga, którą sobie wybrałam jest dla mnie stworzona. Można chyba powiedzieć, że każdego dnia odczuwam, jak dodaje mi skrzydeł.
Z kolei Kasia Zillmann przyznaje:
Odczuwam ją najbardziej w momencie, kiedy przekraczam granice swojego ciała. To właśnie intuicja podpowiada mi, jak daleko mogę zajść, pomimo bólu.
Na pytanie, kiedy odczuwają siłę kobiecej intuicji najsilniej, Siostry ADiHD odpowiadają tak:
Kiedy obie odczuwamy dokładnie tak samo. Kiedy obie intuicyjnie się zgrywamy.
Tej wyjątkowej kampanii towarzyszy sesja zdjęciowa z udziałem lokalnych ambasadorek She Moves Us. Dziewczyny zapozowały na oryginalnych tłach, które symbolizują aurę. Odzwierciedlają one nieuchwytność tego, czym jest tajemnicza, kobieca intuicja... Wszystkie mają na sobie stylowe ubrania i dodatki marki PUMA.
A ty, wsłuchujesz się w swoją kobiecą intuicję wystarczająco często?