Mówisz „mama”, co myślisz? Nowa kampania Ani Kruk „HEART-TO-HEART” pokazuje różne oblicza macierzyństwa i udowadnia, że nie ma ono jednej definicji
Marka biżuterii ANIA KRUK wypuściła właśnie nową kampanię, która skupia się na macierzyństwie. Skłania do refleksji nad siłą kobiet i pokazuje, że macierzyństwo nie ma jednej słusznej definicji. Oto „HEART-TO-HEART”.
W tym artykule:
- „HEART-TO-HEART” – najnowsza kampania ANI KRUK, która opowiada o macierzyństwie i sile kobiet
- „HEART-TO-HEART” – spot i zdjęcia z kampanii
Inspiracją do powstania najnowszej kampanii ANI KRUK są mamy. Zdanie otwierające kolejny rozdział opowieści o relacjach to: Mówisz „mama”, co myślisz?. To właśnie te ciche superbohaterki wysuwają się w kampanii na pierwszy plan. Zobaczcie piękne zdjęcia autorstwa Klaudii Kocielskiej i poznajcie bohaterki „HEART-TO-HEART”.
„HEART-TO-HEART” – najnowsza kampania ANI KRUK, która opowiada o macierzyństwie i sile kobiet
Ta kampania nie jest pierwszą, która opowiada o macierzyństwie. W zeszłym roku marka zaprezentowała nam „REBORN”, która była wstępem do tematu macierzyństwa. Jest on kontynuowany w tegorocznej kampanii.
Nasza zeszłoroczna kampania REBORN była ważnym wstępem do tematu macierzyństwa. To inna wizja, decyzje, doświadczenia, a w ANIA KRUK wspieramy każdą̨ kobietę̨, która jest mamą, planuje, nie chce lub nie może mieć́ dzieci. Tworząc markę̨, kierowałam się̨ tym, że jesteśmy przyjaciółką̨, która nie tylko kojarzy się̨ z drobnymi gestami, ale przede wszystkim jest blisko i słucha. Sama jestem mamą i wiem, że kobiety zmagają̨ się̨ z różnymi decyzjami w życiu, są̨ rozdarte między pracą a macierzyństwem, a także, że społeczeństwo narzuca pewne schematy, z którymi ciężko walczyć́. Brakuje im tego ramienia, na którym mogą̨ oprzeć́zmęczoną głowę̨, dlatego chcemy mówić́ głośno o ich potrzebach – mówi Ania Kruk, CEO i współzałożycielka marki.
Jak wspomniała Ania „HEART-TO-HEART” jest kontynuacją, jednak tegoroczna kampania skupia się bardziej na relacjach i drodze kobiet, którą pokonują, aby zostać mamami. Są dla nas cichymi bohaterkami, które inspirują każdego dnia, bo codziennie radzą sobie z trudną rzeczywistością – mówi Martyna Olszak-Bachora, dyrektorka działu kreatywnego i PR-u.
Ta inspirująca i wzruszająca kampania opowiada historię pięciu bohaterek, które pokazują nam różne oblicza macierzyństwa – samodzielne wychowywanie dzieci po stracie bliskiej osoby, spełnione marzenie dzięki metodzie in vitro, tworzenie adopcyjnej rodziny oraz bycie mamami w związku homoseksualnym. Dzięki fundacji SIEPOMAGA.PL zostaną przekazane fundusze i bransoletki z perłą dla samodzielnych mam, które potrzebują wsparcia.
Kampania uświadamia, że nie powinno się oceniać i przypisywać jednej etykiety do macierzyństwa. Przecież każde doświadczenie jest choć trochę inne. Ocenianie warto zamienić na empatię, zrozumienie i wsparcie. Oprócz pięknej biżuterii marka chce pokazać również ważną dla społeczeństwa ideę. Z racji tego, że nie dla każdego Dzień Mamy i macierzyństwo są komfortowymi tematami, marka dała możliwość wyciszenia komunikacji newsletterowej na czas trwania kampanii. Dzięki temu każda i każdy będzie czuł się bezpiecznie i sobą.
Wybrane produkty z kampanii „HEART-TO-HEART” znajdziecie poniżej:
„HEART-TO-HEART” – spot i zdjęcia z kampanii
Całej kampanii towarzyszą nie tylko zdjęcia, ale i film, który możecie obejrzeć tutaj.
W naszej galerii na końcu tego artykułu możecie zobaczyć piękne zdjęcia z kampanii „HEART-TO-HEART”. Oddają one siłę, którą ANIA KRUK chce przekazać wszystkim kobietom, by nigdy nie czuły się samotne.
Creative Director: Martyna Olszak-Bachora // ANIA KRUK
Produkcja: Kamila Głębowska //ANIA KRUK
Foto: Klaudia Kocielska // ANIA KRUK
Video: Michał Bachora // Easy Tigers
Bohaterki kampanii: Alena i Agnieszka Szyszka, Karolina Klimowicz, Paulina Jagieła-Śliwińska, Paulina Kania
Stylistka: Weronika Judkowiak
Scenografia: Paulina Ramlau
Makijaż: Paulina Frątczak
1 z 5
Kampania „HEART-TO-HEART”
2 z 5
Kampania „HEART-TO-HEART”
3 z 5
Kampania „HEART-TO-HEART”
4 z 5
Kampania „HEART-TO-HEART”
5 z 5
Kampania „HEART-TO-HEART”