5 powodów, dlaczego zachwyciła nas nowa kampania Reserved
Dawno nie widzieliśmy tak dobrej sesji wizerunkowej zrealizowanej przez polską markę!
Nieczęsto mamy powody ku temu, by widząc najnowszą kampanię polskiej marki powiedzieć: wow, to jest światowy poziom! Ale ostatnio okazji do zachwytu mieliśmy naprawdę sporo, co oczywiście bardzo nas cieszy. Świetną sesję wizerunkową zafundowała nam Badura, KREIST, czyli marka założona przez Krzysztofa Strużynę, oraz Reserved, popularna polska sieciówka mająca od niedawna swój sklep na Oxford Street, jednej z najsłynniejszych handlowych ulic w Europie i na świecie. Jest to kolejny przykład tego, że brand od pewnego czasu rozwija się w bardzo dobrym kierunku. A co dokładnie sprawiło, że od tych zdjęć promujących najnowszą kolekcję Reserved nie możemy oderwać wzroku. Już tłumaczymy:
1 z 14
Czy Alessandro Michele maczał w tym palce?
Musimy przyznać, że kiedy pierwszy raz zobaczyliśmy zdjęcia, od razu skojarzyły nam się one z estetyką proponowaną od kilku sezonów przez Alessandra Michele, dyrektora kreatywnego Gucci. Ale w tym przypadku bynajmniej nie działa to na szkodę Reserved. Co więcej, świadczy o tym, że polska sieciówka zaprezentowała naprawdę światowy poziom. I jesteśmy przekonani, że nawet Michele miałby podobne zdanie na ten temat.
2 z 14
Hala Mirowska state of mind
Mieszkańców Warszawy nie trzeba przekonywać, jak kultowym miejscem jest Hala Mirowska. A założymy się, że nawet ci mieszkający poza stolicą chociaż raz o tej słynnej hali targowej, gdzie można dziś kupić chyba wszystko, słyszeli Wykorzystanie jej przestrzeni na realizację sesji zdjęciowej uważamy za genialny pomysł. Automaty dla dzieci, sztuczne kwiaty, dywany czy po prostu półki z produktami, które można tam spotkać, stworzyły genialną, nietuzinkową scenografię.
3 z 14
Za obiektywem Zuza Krajewska
Kto zna klimat zdjęć Zuzy Krajewskiej, na pewno od razu dopatrzy się go również na tych kadrach. Krajewska jest jedną z tych rodzimych fotografek, która nie boi się eksperymentować i ryzykować. Jak widać, w tej kwestii doskonale zgrała się również z projektantami Reserved.
4 z 14
I ta Zuzanna Bartoszek!
Wydaje Wam się, że gdzieś już widzieliście tę dziewczynę? Prawdopodobnie mylicie ją z Justyną Wasilewską z filmu „Serce miłości”. Aczkolwiek skojarzenie to jest bardzo słuszne, bo w obrazie w reżyserii Łukasza Ronduda Wasilewska wciela się właśnie w postać Bartoszek - performerki, poetki i jak widać na załączonym obrazku - także modelki.
5 z 14
More is more!
Choć sami wyznajemy zasadę, że less is more, potrafimy docenić, kiedy more is more. A nowa kampania i oczywiście kolekcja Reserved to najlepszy przykład. Inspiracje minionymi dekadami, zabawa kolorem, fakturą. Ktoś w końcu zdecydował się naprawdę zabawić modą. A my chcemy więcej takich sesji!
6 z 14
Kampania Reserved promująca kolekcję „More is more”
7 z 14
a
8 z 14
a
9 z 14
a
10 z 14
Kampania Reserved promująca kolekcję „More is more”
11 z 14
Kampania Reserved promująca kolekcję „More is more”
12 z 14
Kampania Reserved promująca kolekcję „More is more”
13 z 14
Kampania Reserved promująca kolekcję „More is more”
14 z 14
Kampania Reserved promująca kolekcję „More is more”