Mistrz monogramu, Louis Vuitton wprowadził do sprzedaży nową, \"alfabetyczną\" linię biżuterii. \"Me & Me\" to złote naszyjniki z modernistycznymi zawieszkami w kształcie wszystkich liter alfabetu. Są nie tylko stylowe, ale i osobiste. Każda litera została ozdobiona grawerunkiem z logo LV. Duże litery zawieszone są na cienkim klasycznym łańcuszku. To jest jest to. Akcesoria minimalistyczne, ale wyraziste są w cenie!
Charlotte Olympia
Znacie tą wyjątkową projektantkę luksusowych i zupełnie niezwykłych butów i torebek? Swoje kolekcje pokazuje na londyńskim fashion week i sprzedaje w najlepszych domach handlowych na świecie: Bergdorf's Goodman czy Selfridges.
Charlotte Dellal, bo tak brzmi jej prawdziwe nazwisko, była skazana na sukces. Pochodzi z bogatej rodziny londyńskich deweloperów, a jej mama i siostra związane są z modelingiem. Studia w prestiżowej New School rozpoczęła z złożeniem, że będzie zajmować się projektowaniem ubrań. Zainteresowanie akcesoriami przyszło później. Podczas nauki w London's Cordwainers odbyła staże u Ungaro i Giambattista Valli (nie przeszkadzał jej dystans dzielący Paryż i Londyn). Wtedy Charlotte już wiedziała, że odjechane szpilki to jest to. Pytana o obsesję na punkcie butów (plotka głosi, że zaczęło się to już w dzieciństwie) śmieje się i odpowiada. \"Moje upodobanie do butów, bo nie można nazwać go obsesją, nie różniło się niczym od uwielbienia jakim darzą szpilki mamy wszystkie małe dziewczynki. Jasne, lubiłam się przebierać. To normalne, że w dzieciństwie chcemy być dokładnie takie, jak nasze mamy.\" Rozwija swoją markę od 2007 roku. Największy sukces to otwarcie pierwszego butiku w Mayfair w Londynie, i każdy kolejny jest ogromnym sukcesem. Pytana o plany na przyszłość zawsze mówi, że to właśnie myśl o nowych sklepach Charlotte Olympia najbardziej napędza ją na co dzień. A na pewno szykują się kolejne. Do grona klientek Charlotte należą m. in. Sarah Jessica Parker, Keira Knightley, Kate Moss, Sienna Miller, Katy Perry i Blake Lively. Imponujące! Od kilku sezonów nie tylko sprzedaje z sukcesem, ale i kreuje trendy w akcesoriach. Pewnie pamiętacie karcianą obsesję z poprzedniego sezonu? Torebki jak asy z talii pokochały it-girls. Charlotte kocha motywy rodem z bajek. Jej ulubiona to Pajęczyna Charlotty- to nią inspirowane jest złote logo tłoczone na każdej podeszwie. A najnowsza kolekcja? Modowe abecadło, czyli para balerin z naszywkami od a do z.
DIY
Dizajnerskie akcesoria potraktuj jako inspirację. Przekop internet i poszukaj tanich naszywek. Najciekawsze znajdziesz w sekcjach dla dzieci w hurtowniach pasmanteryjnych. Tam zaopatrują się firmy odzieżowe i projektanci. Większość z nich prowadzi też sprzedaż online i opcję zakupów detalicznych, Możesz wpaść też osobiście podczas wizyty w większym mieście. Najlepiej wyposażone są w Łodzi, Warszawie i Poznaniu. Gdy już zgromadzisz kilka sztuk przyszyj albo przyklej specjalnym klejem do wybranej części garderoby.
","aspectRatio":0.665625}]}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/4c101ada5e4d4893cf57","type":"html","data":{"value":""}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.glamour.pl:443"},{"label":"Moda","url":"https://www.glamour.pl/moda/"},{"label":"Nowy trend: modowe abecadło"}],"seoMetadata":{"title":"Nowy trend: modowe abecadło","description":"Projektanci sięgają do najpopularniejszego wzoru w historii i tworzą modowe abecadła własnego pomysłu. Dizajnerskie litery to nowy, gorący trend w kolekcjach Charlotte Olympia, Anya Hindmarch i Louis Vuitton.","metaTitle":"Nowy trend: modowe abecadło","metaDescription":"Projektanci sięgają do najpopularniejszego wzoru w historii i tworzą modowe abecadła własnego pomysłu. Dizajnerskie litery to nowy, gorący trend w kolekcjach Charlotte Olympia, Anya Hindmarch i Louis Vuitton.","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/9d64c18e68464826ff08","crop":[0,0,760,506],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":590,"width":760,"alt":"inspo3_5","title":"inspo3_5","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/d9311ff52d04a6506271dc7db286136a2976e424-9c8ed9b.jpeg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/","canonicalUrl":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/","permutiveModel":{"category":["moda"],"subcategory":["article"],"channel":"moda","title":"Nowy trend: modowe abecadło","article":{"id":"55559","description":"Projektanci sięgają do najpopularniejszego wzoru w historii i tworzą modowe abecadła własnego pomysłu. Dizajnerskie litery to nowy, gorący trend w kolekcjach Charlotte Olympia, Anya Hindmarch i Louis Vuitton.","type":"article","author":"Kamila Wagner","tags":["Moda","trendy"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","twitter","pinterest","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Nowy%20trend%3A%20modowe%20abecad%C5%82o","tweet":"Nowy%20trend%3A%20modowe%20abecad%C5%82o","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/d9311ff52d04a6506271dc7db286136a2976e424-9c8ed9b.jpeg","url":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/#Article","@type":"Article","description":"Projektanci sięgają do najpopularniejszego wzoru w historii i tworzą modowe abecadła własnego pomysłu. Dizajnerskie litery to nowy, gorący trend w kolekcjach Charlotte Olympia, Anya Hindmarch i Louis Vuitton.","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/d9311ff52d04a6506271dc7db286136a2976e424-9c8ed9b.jpeg?resize=760,590","width":760,"height":590}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/"},"name":"Nowy trend: modowe abecadło","url":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/","author":[{"@type":"Person","name":"Kamila Wagner","url":"https://www.glamour.pl/author/kamila"}],"dateModified":"2024-10-07T20:21:03+02:00","datePublished":"2015-04-08T12:00:00+02:00","headline":"Nowy trend: modowe abecadło","keywords":"Moda, trendy","publisher":{"@type":"Organization","name":"Glamour","url":"https://www.glamour.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":42,"url":"https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/60/2024/08/logo-glamour-primarysvg-cafa068.svg?resize=228,42","width":228}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["moda"],"channel":"moda","format":"gallery","pageid":"55559","primary_cat":"moda","subcat":"article","author":"Kamila Wagner","publish_date":"2015-04-08T10:00:00+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["moda","trendy"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["moda"],"channel":"moda","format":"gallery","pageid":"55559","primary_cat":"moda","subcat":"article","posttag":["moda","trendy"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"moda"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["moda"]},{"key":"tags","value":["moda","trendy"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/9d64c18e68464826ff08","crop":[0,0,760,506],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":590,"width":760,"alt":"inspo3_5","title":"inspo3_5","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/d9311ff52d04a6506271dc7db286136a2976e424-9c8ed9b.jpeg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/f38ac3f021fd5994ace6","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/a047711b2d5839abc3c7","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/e9c4aae1abb8e514e529","slug":"moda","display":"Moda","taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/1aeaa2b8df6291994574","display":"Tagi","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/90f5a939a6525772a711","slug":"moda","display":"Moda","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/dca5b3202c4269ce783d","slug":"trendy","display":"trendy","taxonomy":"post_tag"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/8608fce323d2e085d9a9","display":"Formaty","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/0d5d52c9742a0f52eb32","slug":"post-format-gallery","display":"Galeria","taxonomy":"post_format"}]}],"table":null,"postFormat":"gallery","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":".R1Kf_cp81BGRX5yeAKRjIaTrmGFVQL6G_vmz8hYWkP.p7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"1029842","content_title":"Nowy trend: modowe abecadło","content_type":"article","publication_date":"2015-04-08T10:00:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":55559,"contentName":"Nowy trend: modowe abecadło","contentType":"ContentGallery","contentUrl":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/","pageType":"Content","siteCategory":"Glamour/Moda","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Moda","website":"glamour-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Moda"],"keywords":["Moda","trendy"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"glamour","schemaId":"https://www.glamour.pl/moda/modowe-abecadlo/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"55559"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/glamour.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"tgpa1TMjU8fPxzOhETuEC7WSo46955KzfBcWQXEfCEr.B7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"8dd059c0cbabd426ff38120665f0ba28","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Zobacz Także","limit":8,"showCardLabels":null,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"Nowy GLAMOUR!","categoryLabels":"hide","categories":[],"tags":[],"tagsOperators":"or","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"portrait","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":false,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":1,"numberOfCardsToShowInViewport":1,"pinnedContent":[{"position":1,"content":{"source":"search-api","client":"glamour","entity":"offer","clientId":"335152"}}]},"widgetArea":"articleSidebar"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"b7f84dcbbcaad01d69e198fdbd0a4a8e","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Projektanci sięgają do najpopularniejszego wzoru w historii i tworzą modowe abecadła własnego pomysłu. Dizajnerskie litery to nowy, gorący trend w kolekcjach Charlotte Olympia, Anya Hindmarch i Louis Vuitton.
Blogerki, stylistki, dziennikarki. It-girls oszalały na punkcie ubrań i dodatków personalizowanych naszywkami-literami. Projektanci serwują swoje propozycje w różnych wariantach graficznych i sprzedają biżuteryjne literki na łańcuszku, skórzane naszywki solo dla miłośniczek DIY i zdobione haftami jak z alfabetu akcesoria. Zobaczcie abecadła przygotowane przez Louis Vuitton, Anyę Hindmarch i Charlotte Olympię.
Reklama
Anya Hindmarch
W jej torebkach z kolorowymi, skórzanymi naszywkami najpierw się zakochasz, a potem zrujnujesz sobie portfel. Te akcesoria to najbardziej pożądane gadżety wśród fashionistek. Na street fashion robią zawrotną karierę. A najlepsze jest to, że naklejki-naszywki możesz kupić oddzielnie i przyczepić do wszystkiego- od telefonu poprzez torebki do ubrań. Zdobione nimi płaszcze to prawdziwy hit. Zamiast wydawać kilka tysięcy złotych na shopper, możesz kupić zestaw zestaw naszywek i ułóż z nich napis np. na denimowej kurtce. Są dostępne na net-a-porter.com.
Louis Vuitton
Mistrz monogramu, Louis Vuitton wprowadził do sprzedaży nową, "alfabetyczną" linię biżuterii. "Me & Me" to złote naszyjniki z modernistycznymi zawieszkami w kształcie wszystkich liter alfabetu. Są nie tylko stylowe, ale i osobiste. Każda litera została ozdobiona grawerunkiem z logo LV. Duże litery zawieszone są na cienkim klasycznym łańcuszku. To jest jest to. Akcesoria minimalistyczne, ale wyraziste są w cenie!
Charlotte Olympia
Znacie tą wyjątkową projektantkę luksusowych i zupełnie niezwykłych butów i torebek? Swoje kolekcje pokazuje na londyńskim fashion week i sprzedaje w najlepszych domach handlowych na świecie: Bergdorf's Goodman czy Selfridges.
Charlotte Dellal, bo tak brzmi jej prawdziwe nazwisko, była skazana na sukces. Pochodzi z bogatej rodziny londyńskich deweloperów, a jej mama i siostra związane są z modelingiem. Studia w prestiżowej New School rozpoczęła z złożeniem, że będzie zajmować się projektowaniem ubrań. Zainteresowanie akcesoriami przyszło później. Podczas nauki w London's Cordwainers odbyła staże u Ungaro i Giambattista Valli (nie przeszkadzał jej dystans dzielący Paryż i Londyn). Wtedy Charlotte już wiedziała, że odjechane szpilki to jest to. Pytana o obsesję na punkcie butów (plotka głosi, że zaczęło się to już w dzieciństwie) śmieje się i odpowiada. "Moje upodobanie do butów, bo nie można nazwać go obsesją, nie różniło się niczym od uwielbienia jakim darzą szpilki mamy wszystkie małe dziewczynki. Jasne, lubiłam się przebierać. To normalne, że w dzieciństwie chcemy być dokładnie takie, jak nasze mamy." Rozwija swoją markę od 2007 roku. Największy sukces to otwarcie pierwszego butiku w Mayfair w Londynie, i każdy kolejny jest ogromnym sukcesem. Pytana o plany na przyszłość zawsze mówi, że to właśnie myśl o nowych sklepach Charlotte Olympia najbardziej napędza ją na co dzień. A na pewno szykują się kolejne. Do grona klientek Charlotte należą m. in. Sarah Jessica Parker, Keira Knightley, Kate Moss, Sienna Miller, Katy Perry i Blake Lively. Imponujące! Od kilku sezonów nie tylko sprzedaje z sukcesem, ale i kreuje trendy w akcesoriach. Pewnie pamiętacie karcianą obsesję z poprzedniego sezonu? Torebki jak asy z talii pokochały it-girls. Charlotte kocha motywy rodem z bajek. Jej ulubiona to Pajęczyna Charlotty- to nią inspirowane jest złote logo tłoczone na każdej podeszwie. A najnowsza kolekcja? Modowe abecadło, czyli para balerin z naszywkami od a do z.
DIY
Dizajnerskie akcesoria potraktuj jako inspirację. Przekop internet i poszukaj tanich naszywek. Najciekawsze znajdziesz w sekcjach dla dzieci w hurtowniach pasmanteryjnych. Tam zaopatrują się firmy odzieżowe i projektanci. Większość z nich prowadzi też sprzedaż online i opcję zakupów detalicznych, Możesz wpaść też osobiście podczas wizyty w większym mieście. Najlepiej wyposażone są w Łodzi, Warszawie i Poznaniu. Gdy już zgromadzisz kilka sztuk przyszyj albo przyklej specjalnym klejem do wybranej części garderoby.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.