Reklama

Ma w sobie coś z dziewczyny z sąsiedztwa i seksbomby. Wielokrotnie porównywano ją do Brigitte Bardot. Z wizerunkiem ikony z młodości dziś 25-letnią Niemkę łączą blond włosy, pełne usta, piękne rysy i kobieca figura. Nic dziwnego, że Anna Ewers jest jedną z najbardziej wziętych modelek na świecie. Pojawiała się na okładkach magazynów od Stanów Zjednoczonych przez Europę i aż po Azję. Mogliśmy oglądać ją na pierwszych stronach najróżniejszych edycji Vogue czy Harper's Bazaar. Na swoim koncie ma sesje reklamowe dla takich marek jak Chanel i Isabel Marant. Teraz może do nich dorzucić kolejną, tym razem dla włoskiej marki Liu Jo.

Reklama

Oto najmodniejsze kolory na sezon jesień-zima 2018/2019! >>>

Kampania na jesień-zimę 2018/2019 zatytułowana jest #Glamourizing i... nie ukrywamy, że wszystko, co kręci się wokół słowa glamour jest nam bliskie! Szczególnie, że zdjęcia Merta & Marcusa to hołd złożony kobiecości, a całość ma przesłanie, że bycie glamour pozwala na ekspresję swojego stylu i charakteru w niepowtarzalny sposób. Nie mogłybyśmy więc nie być na tak. A jak zapatruje się na to sama gwiazda kampanii, Anna Ewers? Modelka poniżej odpowiedziała na czternaście pytań... nie tylko o modzie.

Reklama

Zobacz także: Sukienki, które kupisz teraz, a będziesz nosić również jesienią >>>

Reklama
Reklama
Reklama