Modelka Anna Ewers opowiada o social mediach, ulubionych elementach garderoby oraz... co dla niej oznacza słowo glamour!
Niemiecka modelka, porównywana urodą do Brigitte Bardot, została właśnie nową twarzą marki Liu Jo.
- Redakcja
Ma w sobie coś z dziewczyny z sąsiedztwa i seksbomby. Wielokrotnie porównywano ją do Brigitte Bardot. Z wizerunkiem ikony z młodości dziś 25-letnią Niemkę łączą blond włosy, pełne usta, piękne rysy i kobieca figura. Nic dziwnego, że Anna Ewers jest jedną z najbardziej wziętych modelek na świecie. Pojawiała się na okładkach magazynów od Stanów Zjednoczonych przez Europę i aż po Azję. Mogliśmy oglądać ją na pierwszych stronach najróżniejszych edycji Vogue czy Harper's Bazaar. Na swoim koncie ma sesje reklamowe dla takich marek jak Chanel i Isabel Marant. Teraz może do nich dorzucić kolejną, tym razem dla włoskiej marki Liu Jo.
Oto najmodniejsze kolory na sezon jesień-zima 2018/2019! >>>
Kampania na jesień-zimę 2018/2019 zatytułowana jest #Glamourizing i... nie ukrywamy, że wszystko, co kręci się wokół słowa glamour jest nam bliskie! Szczególnie, że zdjęcia Merta & Marcusa to hołd złożony kobiecości, a całość ma przesłanie, że bycie glamour pozwala na ekspresję swojego stylu i charakteru w niepowtarzalny sposób. Nie mogłybyśmy więc nie być na tak. A jak zapatruje się na to sama gwiazda kampanii, Anna Ewers? Modelka poniżej odpowiedziała na czternaście pytań... nie tylko o modzie.
Zobacz także: Sukienki, które kupisz teraz, a będziesz nosić również jesienią >>>
1 z 14
1. Kampania #Glamourizing skupia się wokół zmysłowości, piękna oraz indywidualności. Co sprawia, że czujesz się atrakcyjna i wyjątkowa?
Czuję się tak, gdy mam na sobie piękne ubrania, w których jest mi wygodnie. To dla mnie bardzo ważne, by strój odzwierciedlał moją osobowość i nastrój – w ten sposób moda może stać się wyrazem niepowtarzalnej ekspresji.
2 z 14
2. Co dla Ciebie oznacza słowo glamour? Co sprawia, że stylizacja staje się glamour?
Bycie glamour kojarzy mi się z wyjątkowym ubraniem na specjalną okazję. Może to być piękna sukienka lub podkreślający urodę make-up.
3 z 14
3. Co zazwyczaj wybierasz na wielkie wyjście, kiedy chcesz osiągnąć efekt glamour?
Stawiam na połyskującą sukienkę i szpilki, natomiast oczy podkreślam czarną kredką. Ta stylizacja to mój znak rozpoznawczy. Uważam, że minimalizm to najlepsze rozwiązanie. Less is more!
4 z 14
4. Bez jakich elementów garderoby nie możesz się obejść?
Bez dobrej jakości torebki i wyrazistej kurtki.
5 z 14
5. Podążasz za najnowszymi trendami czy wolisz ponadczasowy styl?
Myślę, że nie chodzi o śledzenie trendów, a o zestawianie rzeczy tak, by czuć się w nich swobodnie i pięknie.
6 z 14
6. Co z kolekcji Liu Jo FW18 podoba Ci się najbardziej?
Uwielbiam szpilki i czarne botki. Uważam też, że kultowe jeansy Liu Jo Bottom Up to doskonały wybór. Jak żadne inne podkreślają krągłości. Mając je na sobie zrozumiałam dlaczego pokochały je kobiety na całym świecie.
7 z 14
7. Jak określiłabyś włoski styl?
Włoszki są śmiałe w swoich modowych wyborach. Uważam to za niezwykle inspirujące – niektóre ubrania z planu zdjęciowego, jak na przykład winylowy płaszcz, są tego najlepszym dowodem.
8 z 14
8. Postrzegasz siebie jako wzór dla innych? Z czego chciałabyś być znana?
Chciałabym być znana jako osoba, która traktuje innych z życzliwością. Szacunek jest największą wartością, a świat mody nie jest tu wyjątkiem.
9 z 14
9. Liu Jo podkreśla siłę kobiecości. Co najbardziej kochasz w byciu kobietą?
Kocham wszystko, kobiecość to szerokie pojęcie, które każda kobieta interpretuje na swój sposób. W czasie sesji zdjęciowej zrozumiałam, że Liu Jo naprawdę pozwala wyrazić charakter każdej z nas.
10 z 14
10. W 2018 roku obudziły się w nas feministyczne nastroje. Czy według Ciebie przyszłość jest kobietą?
Oczywiście, że tak! Cieszę się, że w zeszłym roku ten temat stał się numerem jeden w wielu krajach i dziedzinach. To wspaniałe, że obecnie kobiety zajmują takie same stanowiska jak mężczyźni, a kobiecość jest ich dodatkowym atutem.
11 z 14
11. Social media – przekleństwo czy błogosławieństwo dzisiejszych czasów?
To i to. Jeśli korzystasz z nich ostrożnie i we właściwy sposób, media społecznościowe mogą pomóc w wyrażaniu siebie. Nie zapominajmy jednak o odrobinie spontaniczności.
12 z 14
12. Myślisz, że pomagają w karierze modelki?
Na pewno. Uważam, że pełnią kluczową rolę w budowaniu wizerunku modelki, dają możliwość komunikacji z wieloma ludźmi.
13 z 14
13. Kochasz muzykę. Czego obecnie najbardziej lubisz słuchać i czy masz czas na chodzenie na koncerty?
Uwielbiam chodzić na koncerty. Ostatnio widziałam występ Nicka Cave’a, był niesamowity.
14 z 14
14. Jesteś często porównywana z Brigitte Bardot i uznawana za sobowtór Claudii Schiffer, postrzegasz to jako komplement?
Obie są ikonami. Co mogłoby mi się w tym nie podobać?