Moda kocha kontrasty. Przeciwieństwa tworzą fascynujące połączenia w nowej kampanii Answear.com
To, co najciekawsze i najbardziej inspirujące w modzie zazwyczaj rodzi się na styku różnych światów i estetyk. Udowadnia to Answear.com, który w najnowszej odsłonie kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” na sezon wiosna-lato 2025 odważnie łączy pozornie niepasujące do siebie marki premium.

Przeciwieństwa się przyciągają – to prawda stara jak świat. Często tak bardzo się od siebie różnimy, mamy inne spojrzenia na świat, inne temperamenty, inne gusty, a jednak potrafimy znaleźć wspólny język. Co więcej, często wybory bliskich osób zmieniają nasze przyzwyczajenia, skłaniają do wyjścia poza utarte schematy i do myślenia „out of the box”. Zamykanie się w swojej bezpiecznej bańce jeszcze nikomu nie wyszło na dobre. Dlatego warto konfrontować się z innymi postawami i się nimi inspirować, oczywiście nadal pozostając sobą.

Moda – sztuka kontrastów
Trochę podobnie jest z modą. Bez kompleksów przygląda się rzeczywistości i bierze to, co najlepsze z innych światów, estetyk i stylów. Nie znosi nudy i nie boi się zmian. Potrzebuje ciągłych wyzwań i eksperymentów, aby dobrze funkcjonować. Wie o tym Answear.com i dlatego w najnowszej odsłonie kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” na sezon wiosna-lato 2025 zestawia ze sobą marki premium z zupełnie różnych modowych biegunów. W myśl hasła „Ubierz życie z ludźmi, których kochasz” traktuje je nie jak ulotne idee, a jak osoby z krwi i kości.

Pięknie się różnić
Czy adidas i Patrizia Pepe mogą się zakochać? Czy Pinko i AllSaints mogą się przyjaźnić? Czy Boss i Birkenstock mogą znaleźć wspólny język? Odpowiedź brzmi: oczywiście! Wystarczy obejrzeć towarzyszące kampanii spoty i zdjęcia.
Stylowy sportowiec adidas nie potrzebuje dużo czasu, aby poczuć szczególną więź z wytworną i dystyngowaną Patrizią. Szybko okazuje się, że dużo więcej ich łączy, niż dzieli.
Wyrafinowana Pinko ma pewne obawy, czy dogada się z rockową i zadziorną AllSaints, ale ta druga szybko skraca dystans. Ten nieoczywisty duet świetnie czuje się razem zarówno na popołudniowym spacerze, jak i na eleganckim bankiecie.
Wydaje się, że dojrzały BOSS i luzak Birkenstock należą do dwóch skrajnie odległych światów, ale to pozory – panowie nieustannie się od siebie uczą i wymieniają doświadczeniami.Efekt? Nieoczekiwana zamiana miejsc.
Answear.com – moda to opowieść
Answear.com w oryginalny sposób zestawia te marki w kontrastowe pary, udowadniając, że pozornie trudne do połączenia style mogą tworzyć fascynujące mieszanki. Czasami potrzebują tylko drobnej zachęty – dokładnie tak jak ludzie. "Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami inspirują nas do eksperymentowania ze stylem.
W nowej kampanii chcemy zachęcić naszych klientów do czerpania z różnych estetyk i odważnego łączenia elementów, które odzwierciedlają ich osobowość.
– tłumaczy koncepcję kampanii Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com. "Nasze portfolio marek premium doskonale ilustruje różnorodność stylów i DNA poszczególnych brandów, a jednocześnie pokazuje, jak wspaniale mogą one ze sobą współgrać" – dodaje.

Dzięki kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” Answear.com po raz kolejny udowadnia, że nie jest zwykłą platformą zakupową. Jest skarbnicą inspiracji i opowieści, które stworzyć potrafi tylko moda. Udowadnia, że w tym, co nosimy zaklęte są nasze emocje, przekonania i wspomnienia. W ubraniach kryje się mnóstwo znaczeń, które mogą się od siebie skrajnie różnić i pozornie wykluczać. Często potrafią powiedzieć o nas więcej niż my sami.

„Ubierz życie w to, co cenne”
Najnowsza odsłona kampanii Answear.com została zrealizowana w malowniczych sceneriach Republiki Południowej Afryki. Za pomocą intensywnych barw, ciepłego, naturalnego światła i – oczywiście – pięknych ubrań znanych marek premium czule i zabawnie opowiada o relacjach między ludźmi a modą i o stylistycznych eksperymentach. Za reżyserię spotów odpowiada uznany brytyjski reżyser Danny Sangra, znany ze współpracy z prestiżowymi markami takimi jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna, a za zdjęcia – amerykański operator Sean Conaty. Strategię i kreację najnowszej odsłony kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Warsaw Production.
Materiał promocyjny Answear.com