Reklama

Zastanawialiście się kiedyś, jakie synonimy i związki frazeologiczne związane ze słowem „dziewczyna” funkcjonują we współczesnych słownikach? „Pomoc domowa”, „dziewczyna spod latarni” i „służąca” to tylko niektóre z nich, które wzmacniają stereotyp o tym, że kobiety są słabszą płcią. Converse postanowił rozpocząć międzynarodowy dialog i skłonić globalne instytuty językowe do zmiany definiowania określenia „dziewczyna”. Z tej okazji powstała nowa kolekcja wyjątkowych butów Converse, której ambasadorkami zostały nieszablonowe, inspirujące i silne dziewczyny z całego świata, w tym: Millie Bobbie Brown, aktorka, która zdobyła rozgłos dzięki roli Jedenastki w serialu Stranger Things i aktywistka, pierwsza baletnica tańcząca w hijabie Stephanie Kurlow, instruktorka samoobrony Qin Yungquan oraz nonkonformistyczna raperka Naomi Preizler. Nie zabrakło również wyjątkowej bohaterki z Polski, czyli Kasi Goli, zajmującej się nowymi technologiami. Od kilku lat organizuje spotkania z zakresu high-tech i mody pod szyldem Geek Goes Chic (tak nazywa się też blog prowadzony przez Kasię). Wszystkie bohaterki walczą ze stereotypami i inspirują swoim działaniem, udowadniając, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Reklama

Millie Bobbie Brown i Kasia Gola w kampanii Converse All The Stories Are True

Converse poprosił swoje ambasadorki, aby odpowiedziały na pytanie: „Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” I zapisały to na trampkach, dokładnie na płótnie kultowego modelu Chuck 70. Właśnie w ten sposób powstała nieszablonowa kolekcja marki Love The Progress, zachęcająca kobiety do zdefiniowania siebie na nowo. Kampania jest kontynuacją i nową odsłoną poprzedniej kampanii Converse All The Stories Are True, w ramach których marka zachęca do dzielenia się swoimi historiami. Wyraziste kolory, grafiki i napisy odzwierciedlają siłę miłości oraz poczucie jedności i wspólnoty. Wy również będziecie miały szansę, aby podzielić się własną definicją słowa „dziewczyna”. W dniach od 19 lutego do 8 marca we wszystkich sklepach Converse w całej Polsce będą dostępne pocztówki, na których możecie podzielić się tym, co oznacza dla Was to wyjątkowe słowo.

Reklama

Zdjęcia z kampanii Converse znajdziecie w galerii powyżej. Nowa kolekcja, której hasło brzmi Keep Loving, Keep Fighting, jest dostępna pod następującymi adresami: w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, we Wrocławiu we Wroclavii, w Łodzi w Manufakturze, w Poznaniu w Posnanii w cenie od 439 do 479 złotych. Więcej informacji o kampanii znajdziecie na profilach Converse na Facebooku i Instagramie oraz pod hasztagiem #InMyConverse.

Reklama
Reklama
Reklama