Reklama

Meghan Markle, jeszcze zanim została księżną Sussex, mogła pochwalić się nienagannym stylem. A od momentu, kiedy zaczęła ją obowiązywać dworska etykieta, była gwiazda serialu Suits nie zrezygnowała ze swoich ulubionych fasonów i marek, jakie nosiła wcześniej. Przez to wielokrotnie zarzucano jej naruszenie królewskiego dress code’u, porównując z Kate Middleton, której zdarzało się i zdarza naprawdę bardzo rzadko. Ale to właśnie dzięki tej modowej odwadze żona księcia Harry’ego uznawana jest za jedną z najlepiej ubranych kobiet w Wielkiej Brytanii i nie tylko. Meghan była nawet nominowana w plebiscycie Teen Awards Awards w kategorii „ikona stylu”, ale ostatecznie została pokonana przez Harry’ego Stylesa.

Reklama

Wiemy, jakiej płci będzie dziecko Meghan Markle! >>>

Meghan Markle w sukience z sieciówki. Nie kosztuje nawet 100 zł!

Księżna, oprócz tego, że pojawia się oczywiście w projektach znanych luksusowych marek, jak Givenchy, Stella McCartney, Oscar de la Renta, Jason Wu, Altuzarra, nie stroni również od sieciowek. Maghan można było przyłapać w sukience z jednego z najpopularniejszych sklepów internetowych Asos czy w swetrze Marks&Spencer. A ostatnio potwierdziła swoją słabość do popularnych marek na każdą kieszeń i sięgnęła po sukienkę z linii dla przyszłych mam w H&M. Dzianinowy beżowy model z kolekcji MAMA zestawiła z kremowym płaszczem Emporio Armani oraz dodatkami utrzymanymi w podobnej kolorystyce – czółenkami Manolo Blahnika oraz torebką Falabella od Stelli McCartney. Kiedy okazało się, że na spotkanie z organizacją charytatywną Mayhew, zajmującą się zwierzętami, Meghan włożyła sukienkę z H&M, ta wyprzedała się w mgnieniu oka. Kuszący był bowiem fakt, że akurat kolor, po jaki sięgnęła księżna Sussex, był przeceniony z 129,99 zł na 79,99 zł. Nadal dostępna jest natomiast wersja w szarym odcieniu. Tutaj do dyspozycji jest ciągle praktycznie pełna rozmiarówka.

Reklama

Meghan Markle nominowana do tytułu Człowiek Roku 2018 według magazynu „Time”! >>>

Reklama
Reklama
Reklama