Reklama

W tym artykule:

  1. Marka w stylu GLAMOUR: Spadiora
  2. „Spadiora porusza” – sesja wizerunkowa marki stworzonej przez Martę Lech-Maciejewską, czyli współautorkę bloga SuperStyler
  3. Marta Lech-Maciejewską, czyli twórczyni marki Spadiora w Glamour Girlboss Podcast
Reklama

Marta Lech-Maciejewska, która od lat tworzy z mężem bloga SuperStyler, uwielbia kolory i nietuzinkowe wzory. W 2019 roku postanowiła podzielić się tą miłością ze swoimi obserwatorkami. Także z tymi, które chciałyby ożywić nieco swoje stylizacje, ale nie do końca wiedzą, jak to zrobić – apaszka to świetna opcja na początek. I tak właśnie powstała Spadiora. Marka absolutnie wyjątkowa. Marka w stylu GLAMOUR. Sprawdźcie, za co ją uwielbiamy.

Marka w stylu GLAMOUR: Spadiora

Spadiora to dość młoda marka – we wrześniu będzie obchodzić drugie urodziny. Bardzo szybko zyskała jednak miano „wyjątkowej” na polskim rynku, a także podbiła serca redaktorek, stylistek i innych dziewczyn, które chętnie eksperymentują z modą. Na czym polega jej fenomen? Spieszymy z odpowiedzią. Spadiora, czyli brand, za którego stworzenie odpowiada Marta Lech-Maciejewska – współautorka bloga SuperStyler, oferuje swoim klientkom przepiękne akcesoria ozdobione ilustracjami rodzimych artystek, a do tego porusza ważne i aktualne tematy społeczne, jak również światopoglądowe. Wśród nich sytuacja kobiet w kraju, samoakceptacja, kobieca seksualność, tolerancja, macierzyństwo czy zdrowie.

Zaczęło się od wspomnianych już apaszek. Teraz natomiast w ofercie Spadiory znajdziemy także jedwabne piżamy, bieliznę nocną i akcesoria, które zachęcają do dbania o siebie – okazywania sobie uwagi oraz czułości na co dzień. Klientki marki mają do wyboru ponad 20 unikatowych wzorów.

Maar: marka w stylu GLAMOUR. Ona, on i biżuteria

Oboje są artystycznymi duszami, których połączyła miłość (nie tylko) do biżuterii. Agata i Antoni, czyli duet odpowiedzialny za markę Maar, stawiają na oryginalność, autentyczność i jakość. Wszystko, co trafia do sprzedaży, to w 100% ich autorski projekt. W dzisiejszych czasach to atut na wagę złota.
Maar: marka w stylu GLAMOUR. Ona, on i biżuteria
fot. Miłka Świtalska

„Spadiora porusza” – sesja wizerunkowa marki stworzonej przez Martę Lech-Maciejewską, czyli współautorkę bloga SuperStyler

Światło dzienne ujrzały właśnie efekty drugiej sesji wizerunkowej Spadiory. Tematem przewodnik kampanii są zmiany – mniejsze i większe – dokonywane przez kobiety, które nie boją się działać, wychodzić poza swoją strefę komfortu. Czasem się ich boimy. Niemniej jednak niektóre z nich są konieczne. Dokonywanie zmian świadczy o niesamowitej sile i odwadze. I to właśnie im hołduje Spadiora w nowej kampanii, której twarzą została Mila Jankowska – gwiazda filmu 25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy oraz głośnego ostatnio serialu Rojst ’97.

„Wcale nie jest tak łatwo dokonać zmianę, wyjść ze swojej strefy komfortu. Jednak w większości przypadków, o ile nie zawsze, zmiany są konieczne. Przemijalność, ruch, cykliczność zmian jest wpisana w naszą naturę. Bez zmiany nie ma życia, a w nim …nie ma nic pewniejszego niż zmiana. A my, współczesne kobiety wiemy o tym najlepiej, prawda?

Zmiana, ruch, dynamika to energia. Energia, która wymaga siły, ale też ją daje. Perpetuum mobile. Nie bez powodu energia, siła są rodzaju żeńskiego. Takie właśnie jesteśmy: odważne, pełne pasji i wewnętrznego ognia, który nas napędza. Świadome tego, że wszystko co robimy, każdą blokadę, którą pokonujemy, lęk który oswajamy, nie robimy dla świata, tylko dla siebie. Wiemy, że stojąc w miejscu, tak naprawdę zrobiłybyśmy krok wstecz” – czytamy w oficjalnej informacji prasowej.

W naszej galerii (na górze strony) możesz zobaczyć zdjęcia promujące najnowsze projekty Spadiora. Ich autorami są Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik, czyli jedna z najlepszych i najbardziej uznanych par fotografików w Polsce.

Reklama

Marta Lech-Maciejewską, czyli twórczyni marki Spadiora w Glamour Girlboss Podcast

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Spadiorze? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, posłuchaj odcinka podcastu Glamour Girlboss, w którym Marta Lech-Maciejewska opowiada o tworzonym przez nią brandzie, o jej działalności na Instagramie i łączeniu roli bizneswoman z macierzyństwem. Rozmowa jest dostępna poniżej, jak również na platformie streamingowej Spotify.

Reklama
Reklama
Reklama