Marka NAGO zachęca do celebrowania self-love nie tylko w Walentynki
„Self-love is the new relationship” – brzmi hasło przewodnie walentynkowej kolekcji marki NAGO. Swoimi nowymi projektami namawia do okazywania sobie więcej czułości nie tylko od święta.
Walentynki to święto miłości. Wszelakiej. Macie prawo okazać ją komu chcecie – bez względu na płeć. Ale warto także pamiętać o sobie. I to nie tylko od święta. Swoją najnowszą kolekcją przypomina o tym marka NAGO. „Self-love is the new relationship” – brzmi jej hasło przewodnie, a pod nim kryje się nie tylko sensualna sesja wizerunkowa autorstwa Michała Polaka, ale przede wszystkim projekty, które zwracają również uwagę na jedną ważną rzecz – tym, co na siebie wkładacie, też możecie wyrazić miłość i czułość.
W walentynkowym dropie NAGO znajdziecie trzy modele sukienek, spódnicę oraz nowy model kultowego dla marki body – w wersji na ramiączkach z głębokim wycięciem na plecach. Jest także nowość – komplet bielizny dostępny w dwóch kolorystycznych wariantach, czyli bieli i czerni. Wszystkie te projekty pięknie podkreślają kształty, pozwalają jeszcze bardziej je docenić i pokochać.
Samomiłość: 5 przykazań nie tylko na Walentynki, czyli umów się na randkę z samą sobą! >>>
Jeśli znacie dotychczasowe projekty NAGO, to doskonale wiecie, jak dużą wagę przywiązuje do materiałów. Podstawą jest to, aby były przyjemne i delikatne dla skóry, szczególnie tej najbardziej wrażliwej i alergicznej. Dlatego do wykonywania projektów z metką NAGO wykorzystywane są certyfikowane i wysokiej jakości tkaniny, takie jak organiczna bawełna, cupro, Tencel™ i EcoVero™. A wraz z walentynkową kolekcją dołącza do nich MicroModal, tkanina wykonana z odnawialnego surowca drewna bukowego. Jest ona jedwabista w dotyku, lekka niczym mgiełka i spodoba się fankom przeźroczystości. W przeciwieństwie do tych ze sztucznych materiałów, MicroModal jest przewiewny, bardzo dobrze odprowadza wilgoć, a co więcej – 95% chemikaliów użytych podczas procesu jest odzyskiwanych podczas produkcji, natomiast integracja procesu produkcyjnego z ekstrakcją celulozy sprawia, że tkanina jest neutralna pod względem emisji CO2. W walentynkowej kolekcji NAGO znalazły się 3 modele topów z MicroModalu – półgolf, longsleeve oraz t-shirt.
Nowości NAGO pojawią się w sprzedaży 5 lutego w sklepie online nago.com oraz butiku stacjonarnym w Warszawie.
W walentynki okaż sobie czułość! Te prezenty możesz zrobić sobie sama >>>
1 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO
2 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO
3 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO
4 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO
5 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO
6 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO
7 z 7
„Self-love is the new relationship” - walentynkowa kolekcja marki NAGO