Marka LOUS wraca do korzeni swoim nowym lookbookiem
Zobaczcie nowy lookbook marki LOUS, który powstał pod hasłem powrotu do korzeni.
Nową ambasadorką marki została Malwina Wędzikowska - stylistka i kostiumograf odpowiedzialna między innymi za kreacje w dużych produkcji telewizyjnych, takich jak Dancing With The Stars, The Voice Of Poland czy Top Model. - Dla mnie Malwina to przede wszystkim kobieta w pełni zintegrowana ze sobą - mówi Sylwia Antoszkiewicz, dyrektor kreatywna marki. - Nie boi się stawiać sobie ważnych pytań, szuka odpowiedzi, nie ma w niej zgody na fałsz. Praca z nią to obcowanie z czystą, bardzo silną energią - tłumaczy.
Nasza fascynacja polskimi dzikimi kwiatami przypadkowo splata się z imieniem Malwiny. Malwy to piękne kwiaty, rosną dziko, mogą być hodowane jako kwiaty ozdobne, a ich płatki mają leczniczą moc. - Praca z LOUS przy kampanii była dla mnie osobistym powrotem do siebie, do mojej kobiecości, zmysłowości, kreatywności i intuicji - powiedziała Malwina po zdjęciach.
1 z 8
LOUS / mat. prasowe
2 z 8
LOUS / mat. prasowe
3 z 8
LOUS / mat. prasowe
4 z 8
LOUS / mat. prasowe
5 z 8
LOUS / mat. prasowe
6 z 8
LOUS / mat. prasowe
7 z 8
LOUS / mat. prasowe
8 z 8
LOUS / mat. prasowe