Mariusz Brzeziński lookbook jesień-zima 2015/2016
Mariusz Brzeziński tym razem postawił na przełamywanie stereotypów, eksperymenty z proporcjami i zaskakujące cięcia.
Do zbudowania kolekcji projektant wykorzystał wełny, jedwabie, żakardy oraz tkaniny high-tech. Inspiracją projektanta w tej kolekcji było malarstwo konstruktywistyczne, co przejawia się przede wszystkim w kolorystyce - ostre, czyste, kontrastujące barwy oraz uniwersalność formy. Mecenasem kolekcji były MODO Domy Mody w Warszawie.
MODO Domy Mody to jedyne takie centrum w Polsce. Ponad 80% z 16 tys. mkw powierzchni najmu centrum zajmą modowe marki. By ułatwić klientom poszukiwania poszczególnych butików MODO podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te nie będą odcięte od siebie, lecz mają się przenikać tworząc jedną całość.
ZOBACZ TEŻ: Transparent Shopping Colective: Elementy i Balagan. LOOKBOOK
ZOBACZ TEŻ: Michael Hekmat x Blessus. Lookbook jesień-zima 2015/2016
ZOBACZ TEŻ: Nowy lookbook Ready-to-Wear Simple jesień-zima 2015/2016
1 z 24
20150704WW0027v3
2 z 24
20150704WW0007v3
3 z 24
20150704WW0083v3
4 z 24
20150704WW0049v3
5 z 24
20150704WW0066v3
6 z 24
20150704WW0076v3
7 z 24
20150704WW0110v3
8 z 24
20150704WW0106v3
9 z 24
20150704WW0116v3
10 z 24
20150704WW0132v3
11 z 24
20150704WW0129v3
12 z 24
20150704WW0098v3
13 z 24
20150704WW0160v3
14 z 24
20150704WW0150v3
15 z 24
20150704WW0173v3
16 z 24
20150704WW0195v3
17 z 24
20150704WW0203v3
18 z 24
20150704WW0212v3
19 z 24
20150704WW0186v3
20 z 24
20150704WW0232v3
21 z 24
20150704WW0238v3
22 z 24
20150704WW0216v3
23 z 24
20150704WW0247v3
24 z 24
20150704WW0249v3