Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska, założycielki i projektantki marki UMIAR w 9. odcinku cyklu #GirlBoss
Projektując biżuterię, Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska stawiają na umiar. I właśnie tak nazywa się ich autorska marka. Ale czy jest to cecha potrzebna również w prowadzeniu biznesu? Zapytaliśmy je o to w dziewiątym odcinku naszego cyklu #GirlBoss.
Do kolejnego odcinka naszego cyklu #GirlBoss zaprosiliśmy Magdalenę Brzozowską i Malwinę Wysińską, założycielki oraz projektantki jednej z naszych ulubionych biżuteryjnych marek, UMIAR. Dziewczyny poznały się jeszcze na studiach, na Wydziale Wzornictwa warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. I mimo, że żadna z nich nie planowała, że będzie kiedyś projektować biżuterię, bo swoje umiejętności zdobyte podczas studiów wykorzystywały w innych branżach, któregoś dnia stwierdziły, że w sumie dlaczego by nie spróbować czegoś nowego. Dzisiaj z powodzeniem prowadzą brand hołdujący minimalizmowi, stawiający na jakość oraz szlachetne materiały. Ich proste w formie pierścionki, naszyjniki i bransoletki zyskują coraz większe grono fanek i oddanych klientek, dzięki czemu Malwina i Magda mogą realizować kolejne pomysły. A są one tak spójne, że czasami dziewczyny nie są pewne, w której głowie narodził się konkretny projekt. O tym, jak świetnie się dogadują, przekonacie się również oglądając naszą rozmowę.
Dagmara Malaca, założycielka FOR.REST w siódmym odcinku cyklu #Girlboss >>>