Reklama

Można się było tego spodziewać - szum wokół Local Heroes w ostatnich dniach nie był przypadkowy. Przeciwnie, był zamierzony i opracowany na dokładnie taki efekt, jaki wywołał, czyli skierowanie wszystkich oczu na zmiany, które marka zapowiedziała na Instagramie. I faktycznie, coraz więcej znanych brandów decyduje się na taki gest. Usunięcie całego instagramowego „dorobku” jest tyleż nośne, co ryzykowne, zwłaszcza gdy w grę wchodzi zdanie niemal 240 tysięcy obserwujących.

Reklama

Oto pierwsza nieskórzana kolekcja toreb Zofii Chylak

Ale jak się okazuje, w tym przypadku nie było jednak powodu do obaw. Za to zaskoczenie jest niemałe. Wild at Heart czyli projekt, nad którym Karolina Słota i jej team pracowali od miesięcy i zbudowanie wokół tego zdarzenia odpowiedniego nastroju wiążę się bowiem z odrodzeniem Local Heroes w całkiem nowym wydaniu. Ale spokojnie, DNA się nie zmienia. Wprawdzie upływ czasu dotyczy także najbardziej młodych duchem marek, jednak myśl przewodnia i cała filozofia zawarta w haśle Doing real stuff sucks przyświeca twórcom w nie mniejszym stopniu niż wcześniej. Tyle, że obowiązuje w trochę dojrzalszej wersji.

Jeśli chodzi o inspiracje, zmienia się tak naprawdę niewiele: projektantkę wciąż intrygują silne, zdecydowane i świadome swojej mocy dziewczyny, które robią co chcą i robią to na własnych zasadach (czasem się przy tym zakochując).

Nowa kolekcja nawiązuje do lat 80. z wszystkimi smaczkami tamtych czasów: są przeskalowane, trochę jakby niepasujące formy czyli oversize, ortalionowe dresy, a więc wizytówka tamtej ery i akcent neonu. Wszystko jak zwykle podane z przymrużeniem oka, nie całkiem na poważnie. Są więc panterkowe podszewki, róż z czerwienią, no i nie zabraknie też odblaskowych lamówek. Momentami będzie też trochę odważniej – obok longlsleeve’ów i kultowych bluz będzie można dostać także zmysłowe body i neonową koronkową bieliznę.

Zmiany odczuwalne są także na poziomie zdjęć. Kampania Local Heroes to nie nudny przegląd looków, ale zbudowana z super nastrojowych kadrów historia miłosna oddająca nastrój i ducha kolekcji. Jest też ciekawa zapowiedź na przyszłość – chłopak u boku dziewczyny LH zwiastuje rozbudowanie propozycji brandu o projekty dedykowane płci męskiej. Local Heroes – wielkie brawa!

Kredyty sesji:

Fotograf: Łukasz Jasiukowicz / @lukejascz

Stylizacja: Ewelina Gralak / @ewelinagralak

Asystent fotografa: Anna Szwec @ankaszwec

Modele: Matylda Terlecka / @ youngstabun, PaweL Lewandowski / @ pawellewandowski

Najmodniejsze sztyblety na jesień 2018

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama