Limitowana kolekcja koszulek z ilustracjami Why-Duck
On mówi, że rysuje najpierw dla siebie. I że styl ma nie od parady. Oni szyją dobre, streetwearowe ciuchy i potrzebowali kogoś z łajdackim podejściem. Połączyli siły w czerwcu. Efektem współpracy Why-Ducka i marki Confront są 4 unikalnie t-shirty z grafikami, których nie można znaleźć na co dzień w sieciówkach.
Kim jest Why-Duck? Na co dzień grasuje w Krakowie. Zdolniacha z oryginalną kreską. Maluje i projektuje, a gdy odpoczywa – łajdaczy w głowie. Drań lubi rzeczy dobre, nie kupi byle czego, nie założy nieeleganckiej czapki. W portfolio na wieszakach milutkie t-shirty, bluzy, kurtki, szorty – czyli wszystko czego młody i aspirujący człowiek potrzebuje do odzienia.
- Mój styl to wybuch ekspresji i zapętlonych myśli; sekwencji obrazów z mojego mózgu. Nie oszukujmy się artyści nie są specjalistami od biznesu. Potrzebują doświadczonych ludzi, którzy wezmą ich za rękę i pozwolą pokazać prace szerszemu gronu odbiorców – mówi Why-Duck, w dowodzie Krystian Ścigalski.
- Prace Why-Ducka są absolutnie unikatowe. Poprosiliśmy o coś extra do limitowanej kolekcji. Coś, co wyróżni nasz t-shirt w całej masie banalnych nadruków i infantylnych haseł. Wyszło naprawdę fajnie – cztery koszulki, w monochromatyczności i kolorach. Idealny towar do szafy każdego, stylowego mieszczucha – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager sieci Sizeer, w której dostępna jest kolekcja Confront.
Kolekcja Confront x Why-Duck jest dostępna od 12 czerwca w ponad 90 salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com.
ZOBACZ TEŻ: Minionki na okładce Vogue'a
ZOBACZ TEŻ: Buty od Kanye'go Westa już niebawem w sprzedaży
ZOBACZ TEŻ: Katy Perry w najnowszej kampanii Moschino
1 z 10
Why-Duck
Why-Duck
2 z 10
Why-Duck
Why-Duck
3 z 10
Why-Duck
Why-Duck
4 z 10
Why-Duck
Why-Duck
5 z 10
Why-Duck
Why-Duck
6 z 10
Why-Duck
Why-Duck
7 z 10
Why-Duck
Why-Duck
8 z 10
Why-Duck
Why-Duck
9 z 10
Why-Duck
Why-Duck
10 z 10
Why-Duck
Why-Duck