Reklama

Kim jest Why-Duck? Na co dzień grasuje w Krakowie. Zdolniacha z oryginalną kreską. Maluje i projektuje, a gdy odpoczywa – łajdaczy w głowie. Drań lubi rzeczy dobre, nie kupi byle czego, nie założy nieeleganckiej czapki. W portfolio na wieszakach milutkie t-shirty, bluzy, kurtki, szorty – czyli wszystko czego młody i aspirujący człowiek potrzebuje do odzienia.

Reklama

- Mój styl to wybuch ekspresji i zapętlonych myśli; sekwencji obrazów z mojego mózgu. Nie oszukujmy się artyści nie są specjalistami od biznesu. Potrzebują doświadczonych ludzi, którzy wezmą ich za rękę i pozwolą pokazać prace szerszemu gronu odbiorców – mówi Why-Duck, w dowodzie Krystian Ścigalski.

- Prace Why-Ducka są absolutnie unikatowe. Poprosiliśmy o coś extra do limitowanej kolekcji. Coś, co wyróżni nasz t-shirt w całej masie banalnych nadruków i infantylnych haseł. Wyszło naprawdę fajnie – cztery koszulki, w monochromatyczności i kolorach. Idealny towar do szafy każdego, stylowego mieszczucha – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager sieci Sizeer, w której dostępna jest kolekcja Confront.

Kolekcja Confront x Why-Duck jest dostępna od 12 czerwca w ponad 90 salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com.

ZOBACZ TEŻ: Minionki na okładce Vogue'a

ZOBACZ TEŻ: Buty od Kanye'go Westa już niebawem w sprzedaży

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Katy Perry w najnowszej kampanii Moschino

Reklama
Reklama
Reklama