Reklama

Marka Lidl zadebiutowała w tym roku z wyjątkowym modowym projektem i zaprosiła do współpracy Heidi Klum, słynną niemiecką modelkę oraz gospodynię amerykańskiej edycji programu Project Runway. W efekcie we wrześniu do sklepów popularnej sieci trafiła kolekcja Esmara by Heidi Klum Heidi & The City, czyli projekty inspirowane najgorętszymi trendami, które spotkać można na ulicach największych miast. Nic więc dziwnego, ze na miejsce premiery wybrano Nowy Jork i tamtejszy tydzień mody.

Reklama

Kolekcja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony klientek marki Lidl, a Heidi najwyraźniej przypadła do gustu rola projektantki, gdyż postanowiła ona kontynuować swoją przygodę w ramach projektu Esmara by Heidi Klum. Już niebawem, bo 4 grudnia do sprzedaży trafi druga wspólna kolekcja Heidi i marki Lidl, tym razem utrzymana w świąteczno-sylwestrowym klimacie. Stąd też jej nazwa - #LETSCELEBRATE. Modele, które tym razem powstały z połączenia sił modelki i projektantów Lidl mieliśmy okazję zobaczyć jako jedni z pierwszych, podczas wyjątkowej premiery kolekcji 9 listopada w ojczyźnie Heidi, czyli w Niemczech. A dokładnie we wnętrzach Villa Rietz położonej w Bad Saarow w niemieckiej Brandenburgii.

Kolekcja #LETSCELEBRATE to wszystko to, co sprawdzi się idealnie zarówno na świątecznym spotkani z najbliższymi, jak i podczas sylwestrowego szaleństwa. Wspólnym mianownikiem jest tutaj bez wątpienia błysk, którego Heidi jest wielką fanką. Występuje on w postaci cekinowych spódnic i sukienek, satynowych topów, aksamitnych marynarek czy brokatowych szpilek. Jednak wśród projektów znalazły się również płaszcze, swetry oraz spodnie, które bez problemu można połączyć z bardziej imprezowymi elementami i tworzyć stylizacje na co dzień.

Reklama

Podobnie, jak poprzednia odsłona linii Esmara by Heidi Klum, ta świąteczna także dostępna będzie w atrakcyjnych, przystępnych cenach. Co zdaniem Heidi, jest ogromną zaletą jej projektów. Między innymi o tym opowiedziała nam podczas wywiadu, którego efekty już wkrótce znajdziecie na Glamour.pl. Stay tuned!

Reklama
Reklama
Reklama